روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۱ مهر - شماره 4676

توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری انجام گرفت؛

جا به جایی ۲ میلیون و ۵۳۳ هزار مسافر در آذربایجان شرقی

  آذربایجان شرقی - لیلا پاشایی: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر آذربایجان شرقی ۲ میلیون و ۵۳۳ هزار مسافر را در شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ جا به جا کرد.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اعلام این خبر افزود: این تعداد مسافر 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
کاظم تیمورزاده اظهار داشت: این تعداد مسافر با 250 هزار و 385 سفر اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه جا به جا شده اند که این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزایش نشان می دهد. وی گفت: ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر استان در حال حاضر با 645 اتوبوس، تعداد 1681 مینی بوس و 822 سواری کرایه و با 125 شرکت و موسسه مسافری و 6 تشکل صنفی فعالیت می کند.
تیمورزاده افزود: تعداد پایانه های مسافری فعال استان 14 پایانه و تعداد رانندگان این حوزه 4 هزار و 695 نفر است.
وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت فعلی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان از مسافران تقاضا می شود سفرهای خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیت از طریق اینترنتی و دفاتر شرکتهای مسافری انجام دهند و تلفن گویای 141 آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری استان در تمام ساعات شبانه روز می باشد.
تیمورزاده افزود: به تخلفات شرکتها و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در اسرع وقت از طریق کمیسیونهای رسیدگی به تخلفات حمل و نقلی، رسیدگی می شود.  

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه