روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۴۰۳ سه شنبه ۲۷ شهريور - شماره 4674

حمایت برخی بازیگران؛

تظاهر کنندگان حامی غزه و مردم فلسطین در مراسم امی حضور یافتند


  تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین در خارج از محل برگزاری جوایز امی تجمع کردند و این شعار را سر دادند که «هیچ چیز قتل کودکان را توجیه نمی‌کند».
به گزارش ورایتی، گروهی از معترضان طرفدار فلسطین قبل از شروع مراسم یکشنبه شب جوایز امی، در مقابل محل برگزاری مراسم فرش قرمز جوایز امی تجمع کردند و شعار دادند.
معترضان در حالی که در کنار صف ماشین‌ها در خیابان فیگوئروا منتهی به فرش قرمز راه می‌رفتند، شعار می دادند. بسیاری از معترضان چفیه بر سر و تابلوهایی در حمایت از مردم غزه و فلسطین در دست داشتند. روی یکی از این تابلوها نوشته شده بود: «هیچ چیز قتل کودکان را توجیه نمی‌کند #فلسطین آزاد».
این اولین بار نیست معترضان حامی حقوق فلسطینی‌ها که به دنبال این هستند صدای خود را به مدیران هالیوود، صاحب نظران و افراد مشهور و نیز مخاطبان آنها برسانند، از چنین مراسمی استفاده می‌کنند. حضور این معترضان در جوایز اسکار سال گذشته در اعتراض به جنگ جاری اسرائیل با حماس در سانست بلوار آنقدر وسیع بود که مراسم اسکار با کمی تعویق شروع شد زیرا صدها معترض بخش بزرگی از هالیوود را در مراسم فرش قرمز تعطیل کردند و راهپیمایی آنها یک کابوس ترافیکی ایجاد کرد، آنقدر که شماری از بازیگران از لیموزین‌ها پیاده شدند و پای پیاده خود را به مراسم رساندند و تنها چند دقیقه قبل از زمان برنامه‌ریزی شده برای پخش تلویزیونی، بسیاری از مدعوین خود را به سالن مراسم که به طور مشخصی خالی بود، رساندند.
هالیوود ریپورتر هم نوشت چندین بازیگر در حمایت از آتش بس اسرائیل و حماس در حالی که سنجاق سینه قرمز روی سینه خود داشتند در مراسم حضور یافتند. نیکولا کوگلان بازیگر سریال «بریجرتون» و دوری جیکوبز و دالاس گلدتوث بازیگران سریال «سگ‌های انباری»، بریتانی نیکولز نویسنده سریال «ابوت ابتدایی» و همراهش کارولین جوینر از جمله کسانی بودند که خواستار آتش بس دائمی و ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه شدند.
نیکولا کوگلان که قبلاً بیش از ۲ میلیون دلار برای فلسطین جمع‌آوری کرده و پیش از این هم با صراحت حمایت خود از فلسطین را بیان کرده است، ماه مه در رسانه‌های اجتماعی نوشته بود: شاید دیده باشید که من یک سنجاق قرمز بر روی فرش قرمز و رویدادهای مطبوعاتی در ماه‌های اخیر روی لباسم داشتم. این سنجاق حمایت از «هنرمندان برای آتش بس» در حمایت از مردم غزه است و آنچه ما از آن دفاع می‌کنیم.
از زمان آغاز جنگ مرگبار اسرائیل و حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، صدها تن از سرشناسان هالیوود خواستار آتش بس شدند، حتی نامه‌ای را خطاب به بایدن منتشر کردند.
این رسانه همچنین خبر داد ورود برخی از شرکت کنندگان در امی به دلیل شعار دادن و تکان دادن پرچم‌های گروهی از معترضان حامی فلسطین در خارج از محل برگزاری مراسم در لس‌آنجلس، به تاخیر افتاد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه