روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ سه شنبه ۲۷ شهريور - شماره 4674

پذیرش مقاله كارمند شركت نفت و گاز كارون در هشتمین كنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین


 مقاله کارمند شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در»هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مهندسی برق،کامپیوتر و مکانیک در ایران و جهان اسلام « پذیرفته شد.
مقاله عباس بازاری با عنوان « تاثیر سیلاب زنی آبی با شوری کم بر مخازن کربناته» در هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مهندسی برق،کامپیوتر و مکانیک در ایران و جهان اسلام در سطح سخنرانی پذیرفته و در مجموعه مقالات کنفرانس به چاپ رسید.
عباس بازاری دارای ۲۰ سال سابقه کار و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی بهره برداری است که در اداره خدمات عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون مشغول به فعالیت می باشد.

توزیع 800 بسته مهر تحصیلی
در بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندران
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از توزیع 800 بسته «مهر تحصیلی» توسط ادارات اوقاف شهرهای استان در بین دانش‌آموزان کم برخوردار مازندرانی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی از توزیع 800 بسته «مهر تحصیلی» توسط ادارات اوقاف شهرهای استان در بین دانش‌آموزان مازندرانی خبر داد و اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس اداره کل اوقاف وامور خیریه استان مازندران از محل عواید موقوفات نسبت به تهیه و توزیع بیش از 800 بسته کیف و لوازم‌التحریر اقدام کرده است.
وی ارزش هریک از بسته‌ها را حدود یک میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این بسته‌های حمایتی شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی و سایر اقلام و ملزومات ضروری آموزشی بوده که در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی و متوسطه توزیع خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: خانواده‌های نیازمند از سوی مراکز افق بقاع متبرکه معرفی می‌شوند.
وی در پایان یادآور شد: اجرای امینانه نیات واقفان با هدف شفاف‌سازی فعالیت‌های مالی این اداره کل به صورت طرح‌های مختلف حمایتی در جامعه هزینه می‌شود.

به همت مدیریت شهری مهستان و به پاس از تلاشهای خبرنگاران؛
یکی از معابر اصلی بلوار معراج فاز ۷ شهرجدید مهستان به نام «خبرنگار» نامگذاری شد
 البرز – سیروس رنجبرکهن: علی گلرخی شهردار مهستان که در آئین تجلیل از خبرنگاران به اصحاب رسانه قول مساعد داده بود تا یکی از معبر های شهرمهستان به نام خبرنگاران زحمت کش مزین شود ، در سریعترین زمان ممکن به قول خود عمل کرده تا یکی از معابر اصلی  این شهر به نام زیبای خبرنگار مزین شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید مهستان ،شهردار مهستان، اعلام کرد که یکی از معابر اصلی بلوار معراج در فاز ۷ این شهر به نام «خبرنگار» نامگذاری شد.
وی افزود: این اقدام به منظور ارج نهادن به تلاش‌های بی‌وقفه اصحاب رسانه و تجلیل از نقش بی‌بدیل آن‌ها در اطلاع‌رسانی و شفافیت اجتماعی صورت گرفته است. گلرخی با تأکید بر اهمیت این تصمیم اظهار داشت: نامگذاری یکی از معابر اصلی در بلوار معراج به نام «خبرنگار» نمادی از تقدیر و احترام به زحمات ارزشمند اصحاب رسانه است که به‌طور مداوم در جهت ارتقای آگاهی عمومی و بهبود جامعه تلاش می‌کنند.
وی افزود: انتخاب این بلوار به دلیل موقعیت برجسته و اهمیت آن در فاز ۷ انجام شده است و امیدواریم این اقدام بتواند نمادی از قدرشناسی ما به این قشر محترم باشد. شهردار مهستان همچنین تأکید کرد: این نامگذاری بخشی از برنامه‌های شهرداری برای تقویت ارتباط با رسانه‌ها و حمایت از فعالیت‌های حرفه‌ای در حوزه اطلاع‌رسانی است.  گلرخی در پایان اظهار داشت: مراسم رسمی رونمایی از تابلوهای جدید به زودی برگزار و جزئیات آن از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

جمع آوری شبکه های سیمی برق و اجرای یکصد کیلومتر خطوط برق در رشت
   در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت با مدیر عامل توزیع برق گیلان با تأکید بر لزوم تامین روشنایی در سطح رشت و نقش آن در ایجاد امنیت ، از جمع آوری شبکه های سیمی برق  و اجرای یکصد کیلومتر خطوط برق در رشت خبر داده شد.محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت با همراهی روسای کمیسیون های تخصصی شورای رشت در دیدار با مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان در ساختمان توزیع برق استان اظهار کرد: لازم می دانم از همراهی مدیر عامل شرکت برق گیلان و مجموعه کارکنان شرکت توزیع برق و همچنین شخص آقای نرگسی که نماینده شرکت توزیع برق گیلان در راستای اجرای پروژه های عمرانی است تشکر کنم.وی با بیان اینکه منتخبین مردم رشت در شورای ششم نسبت به مدیرانی که خادم مردم هستند ارادت فراوانی دارند افزود: مدیر عامل توزیع برق گیلان در عمل ثابت کرد که فردی تلاشگر و متعهد است و در این راستا شورای ششم رشت نیز همواره برای مساعدت با مجموعه توزیع برق استان با هدف رفع مشکلات و تسریع بخشیدن به اجرای پروژه های عمرانی آمادگی لازم را دارد.رئیس شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از عملکرد مدیر عامل توزیع برق گیلان پیرامون تامین برق در روزهای گرم سال در رشت تصریح کرد: استان گیلان جزو استان های تولید کننده برق است و با حضور مدیر عامل جدید توزیع برق گیلان و مجموعه نیروهای خدوم این دستگاه خدمات رسان تا کنون اقدامات خوبی انجام شده و در تابستان جاری علیرغم گرمای شدید و افزایش تقاضای نیروی برق ، قطعی چندانی نداشتیم و البته در چند سال گذشته نیز این چنین بوده که لازم می دانم از تلاش های مدیران پیشین حوزه برق گیلان نیز تقدیر کنیم.کارگرنیا با تاکید به اینکه مبحث نور و روشنایی بخش عظیمی از زیبایی و امنیت شهر را تامین می کند افزود: عدم وجود روشنایی در شب می تواند موجب ایجاد حس ناامنی در شهروندان شود و برخی از مسیرها در رشت از جمله خواهر امام، سوخته تکیه، بعضی از کوچه ها و مسیرهای فرعی و… از روشنایی مناسبی برخوردار نیستند و انتظار داریم مدیر توانمند این مجموعه با همراهی دیگر کارکنان این دستگاه این مشکل را نیز برطرف کند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه