روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۲۴ شهريور - شماره 4671

تودیع و معارفه در شرکت عمران مهستان؛

محسن زارعی سرپرست شرکت عمران مِهستان شد

 ساوجبلاغ – سیروس رنجبرکهن: طی مراسمی با حضور عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، ذبیح‌اله زارع، سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت عمران، از سمت خود تودیع و محسن زارعی به عنوان سرپرست جدید معرفی گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر مهستان در این مراسم، عضو هیئت‌مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، ضمن تقدیر از زحمات ذبیح‌اله زارع و تبریک به محسن زارعی، بر اهمیت نقش شرکت عمران در توسعه شهرهای جدید تاکید کرد و خواستار تلاش مضاعف برای پیشبرد پروژه‌ها و برنامه‌های در دست اقدام شد.
مختار محمدی با اشاره به  اهمیت مراسمات تکریم و تودیع در فرهنگ ایرانی گفت: مراسم تکریم ریشه در سنت‌های ایرانی دارد، باید همچنانکه در زمان انتصاب به فرد تبریک میگوییم و به استقبالش میرویم، در پایان مسئولیت به شایستگی تقدیر کنیم و خلاصه اینکه به قول معروف «خوش استقبال و خوش بدرقه» باشیم که سنت اصیل و پسندیده ایرانی است. امیدوارم فرهنگ سازمانی به این فرهنگ نزدیکتر شود.
وی ادامه داد: ما مستأجر پست‌های سازمانی هستیم که این امر چند خصیصه دارد، یکی اینکه؛ تصدی پست‌ها دائمی و همیشگی نیستند. دیگر اینکه؛ بسان مستأجر، متصدی پست سازمانی «ید امانی» دارد و چون پستهای سازمانی توسط حاکمیت به نمایندگی از مردم به افراد سپرده می شود، لذا باید مصلحت مردم به عنوان صاحبان اصلی در همه حال رعایت شود و خلاف مصلحت مردم عمل نکنیم.
محمدی افزود؛ در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم، ما به عنوان ارائه‌دهندگان خدمات کشوری باید چهار اصل صداقت، درستی، بی‌طرفی و عینیت در عمل را رعایت کنیم.
در ادامه این مراسم، ذبیح‌اله زارع سرپرست اسبق شرکت عمران مهستان ضمن تشکر از همکاران و مدیران، به تلاش‌های صورت‌گرفته در دوران مسئولیتش اشاره کرد و گفت: در مدت حضورم در این سمت، تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت به کار گرفتم و از حمایت‌های بی‌دریغ شما عزیزان سپاسگزارم.
وی ضمن تبریک به مهندس زارعی سرپرست جدید شرکت عمران مهستان افزود: اطمینان دارم که با تغییرات جدید، شرکت عمران گام‌های مهمی در راستای اهداف خود برخواهد داشت و بار سنگین مسکن ملی و مهر از دوش شرکت عمران برداشته خواهد شد.
محسن زارعی، سرپرست جدید شرکت عمران مهستان نیز ضمن قدردانی از حسن اعتماد مجمع محترم شرکت مادر تخصصی در انتخاب ایشان به عنوان سرپرست جدید این شرکت، ابراز امیدواری کرد: با حمایت تیم توانمند شرکت و همکاری همه‌جانبه ایشان ، بتوانیم در مسیر توسعه و بهبود عملکرد، گام‌های مؤثری برداریم. وی افزود: چالش‌های پیش رو را به فرصت‌هایی برای رشد تبدیل خواهیم کرد و با تعهد و همدلی به اهداف مشترک دست خواهیم یافت. همچنین تلاش می‌کنیم تا کارهای زمین مانده را به سرانجام برسانیم.
زارعی به مشکلات اساسی شهر اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل اصلی، مشکلات مربوط به مسکن مهر است که نیاز به آسیب‌شناسی دقیق دارد تا بتوانیم راه‌حل‌های مناسبی برای آن پیدا کنیم و در جهت رفع این مشکلات تلاش کنیم. وی همچنین بر لزوم حمایت شرکت مادر تخصصی تأکید کرد و افزود: ما مشکلات را شناسایی و احصا می‌کنیم، اما شرکت مادر نیز باید در این مسیر ما را حمایت کند تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن برنامه‌هایشرکت عمران محقق شود. بهزاد بذرپاچ، عضو هیئت ‌مدیره شرکت عمران مهستان، نیز به نمایندگی از دیگر اعضای هیئت مدیره و کارکنان این شرکت ضمن تشکر و قدردانی از زحمات  و تلاش‌های مهندس زارع اظهارداشت: دوران حضور مهندس زارع برای ما دوران خوبی بود که ما توانستیم با حضور مؤثر ایشان در ایجاد روابط مناسب با سازمان‌ها و نهادهای استان و شهرستان، و دیگر امورات شرکت با همدلی و همکاری بر چالش‌ها فائق آییم. ویدر ادامه تاکید کرد: ما اعضای هیئت‌مدیره در کنار آقای مهندس زارعی  نیز خواهیم بود و با تمام توان از ایشان حمایت می‌کنیم تا شرکت به اهداف خود دست یابد و به سمت پیشرفت و توسعه گام بردارد. شایان ذکر می باشد که در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات ذبیح‌اله زارع سرپرست قبلی قدردانی و برای محسن زارعی سرپرست جدید شرکت عمران شهرجدید مهستان آرزوی موفقیت شد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه