روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۲۴ شهريور - شماره 4671

درخشش شرکت گاز استان ایلام در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر

   در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی که با حضور دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، شرکت گاز استان ایلام رتبه برتر در محور تبیین دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی کسب و به عنوان دستگاه برتر طی سال ۱۴۰۲ معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی استان با حضور استاندار ایلام و جمعی از مدیران و مسئولین ارشد استان در سالن شهید رجایی برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره از مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تقدیر شد.
استاندار ایلام گفت: در راستای تحقق سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، سند چشم انداز و قوانین برنامه های توسعه با هدف خدمت صادقانه،انقلابی و موثر به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران و نهادینه سازی فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی به استناد مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ و تائید ستاد جشنواره شهید رجایی استان، شرکت گاز استان ایلام حائز رتبه برتر شده است.
حسن بهرام نیا طی لوح تقدیری خطاب به محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام افزود: شرکت گاز استان ایلام رتبه برتر در محور تبیین دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی کسب نموده است که قابل تقدیر و قدردانی است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه