روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ سه شنبه ۲۰ شهريور - شماره 4669

مدیرکل بیمه سلامت مازندران:

خیرین نقش پررنگی در توسعه کمی و کیفی خدمات سلامت کشور دارند

 مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: خیرین نقش پررنگی در توسعه کمی و کیفی خدمات سلامت کشور دارند و می‌توانند کمک‌های بسیار خوبی در رسیدن به اهداف نظام سلامت ارائه کنند.
دکتر حسین جلاهی در کارگروه خیرین سلامت اظهار کرد: خیرین سلامت در تامین مالی، تولید منابع و ارائه خدمات سلامت مشارکت دارند و ارتقاء سلامت مردم و جامعه از وظایف وزارت بهداشت است که یقیناً نیاز به کمک و یاری خیرین حوزه سلامت نیز دارد.
وی با اشاره به اینکه طبق قانون برنامه هفتم توسعه و تا پایان این برنامه پرداخت از جیب مردم در بحث درمان باید به حدود ۳۰ درصد برسد، افزود: یقیناً دستیابی به این هدف کار بسیار سنگین و مهمی است که در دولت سیزدهم، پنج دهک نخست درآمدی جامعه به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند؛ هم اکنون این روند ادامه دارد. مدیرکل بیمه سلامت مازندران تصریح کرد: در بحث اعتقادی و در دین مبین اسلام به بحث انفاق بسیار تأکید شده و بر همین اساس کلمه انفاق و مشتقات آن بیش از ۲۰ بار در قرآن کریم آمده است.
این مسئول حوزه درمان در مازندران، گستره حوزه سلامت را بسیار وسیع برشمرد و آن را شامل زمینه‌های سلامت روانی، سلامت اجتماعی، سلامت معنوی و سلامت جسمانی برشمرد.
 جلاهی بیان کرد: کمک به هم نوع احساس رضایت را برای فرد خیر در بر دارد که همین رضایتمندی موجب ایجاد سلامت در آن فرد خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه