روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور - شماره 4667

جزئیات سفر رئیس جمهور به عراق

  سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در گفتگو با «رووداو» گفت: سفر مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران به عراق با توجه به شرایط و تحولات منطقه و موضوع غزه و همچنین تقویت روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی انجام می شود.
آل صادق گفت: این سفر با امضای یادداشت‌های تفاهم که در زمینه منافع دو کشور است، پایان خواهد یافت، همچنین یادداشت تفاهم‌هایی در رابطه با پرونده امنیتی وجود دارد. سفیر ایران  افزود: مسئله اقتصادی یک پرونده مهم است و طرفین در این سفر این مسئله را بررسی خواهند کرد، یادداشت‌های تفاهمی نیز درباره مسائل امنیتی وجود دارد و توافقات و یادداشت‌هایی بین مسئولان دو کشور امضا خواهد شد. سفیر ایران همچنین گفت: رئیس جمهور پس از سفر به بغداد و برگزاری دیدار‌های رسمی، به عتبات عالیات سفر خواهد کرد و در صورت فراهم شدن شرایط ممکن است به بصره و اربیل نیز سفر کند.

سردار نقدی:
انتقام قطعی است
هیچ شکی در آن نیست
  سردار محمدرضا نقدی در حاشیه جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران، انتقام و عملیات وعده صادق ۲ را قطعی دانست و گفت: این موضوع بارها مطرح شده است و مقامات مختلف بر آن صحه گذاشتند و شکی در آن وجود ندارد. معاون هماهنگ‌کننده سپاه اضافه کرد: این عملیات باید در موقع خودش انجام شود تا اثر بیشتری داشته باشد. وی تأکید کرد: حتماً اخبار خوبی در انتظار است؛ به دوستانمان در اصفهان که پرسیده بودند ما چکار کنیم گفتیم که گز و شیرینی‌های خود را آماده کنند و منتظر باشند. رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت ۱۳ آبان همچنین با بیان اینکه امروز غزه یک دانشگاه آمریکاشناسی و استکبارشناسی است، گفت: نه تنها مردم دنیا، بلکه خود شهروندان اسرائیل نیز با استمرار جنایات رژیم صهیونیستی مخالفت می‌کنند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه