روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور - شماره 4665

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه در حاشیه نمایشگاه بین المللی متالکس مطرح کرد:

طرح اجرای ابر پروژه انتقال آب دریا به اصفهان نیازمند حمایت جدی دولت

 اصفهان- فاطمه شفیعی-  مدیر شرکت فولاد مبارکه گفت:طرح   ابر پروژه انتقال آب دریا به اصفهان  به منظور رفع ناترازی آب در مناطق مختلف اصفهان در حال اجرا است که قطعا نیازمند حمایت جدی وزارت نیرو می باشد .
یاسر طیب نیا افزود: وزیر صمت در دولت گذشته حامی جدی طرح  ابر  پروژه انتقال دریا به اصفهان  بودند که خوشبختانه در دولت جدید در سمت وزارت نیرو که خود متولی امر است  توقع داریم همچنان حامی پروژه باشند.
طیب نیا بیان کرد:طرح  ابر پروژه  انتقال آب  علاوه بر رفع نیاز صنایعی که سرمایه گذار هستند  نیاز سایر صنایع و مناطق جغرافیایی را نیز مرتفع خواهد کرد و در طرح انتقال آب دریا ،  مشکل آب کلیه صنایع و مناطق جغرافیایی استان را حل می کند.  مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره  به تامین بخشی از نیاز آب وزارت نیرو با اجرای این طرح  اظهار داشت: در حقیقت تامین مالی این پروژه ها مستلزم انعقاد یک سری قراردادهای خرید آب توسط  وزارت نیرو است که امیدواریم در دولت جدید تسریع شود وتامین  منابع مالی این پروژه ها توسط خود مسئولین پیگیری شود.
طیب نیا با بیان اینکه ابر پروژه انتقال آب دریا به اصفهان بودجه بالایی نیازمند است تصریح کرد:  امکان تامین مالی توسط  شرکت های سرمایه گذار به طور کامل  دیگر وجود ندارد  و اگر تامین مالی توسط  صندوق ذخیره و منابع دیگر کمک کننده انجام نشود توسعه و ادامه طرح   متوقف خواهد شد .
فولاد مبارکه در اجرای ابر پروژه  انتقال آب از خلیج فارس نقش کلیدی ایفا کرده است و تاکنون ورق های فولادی مورد نیاز پروژه را تامین نموده است که خود سهم بزرگی در پیشرفت پروژه ایفا کرده  است. همچنین فولاد مبارکه  بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد ریال  در این پروژه سرمایه گذاری انجام داده است .

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه