روزنامه کائنات
2

سیاسی

۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور - شماره 4665

شبکه ایران اینترنشنال یا کلوب منحرفان جنسی؟


  شبکه ایران اینترنشنال به رسانه‌ آزارگران و منحرفان جنسی تبدیل شده تا جایی که هر از چندگاهی اخباری از رسوایی‌های اخلاقی عوامل این شبکه در فضای مجازی برملا می‌شود.
شبکه ایران اینترنشنال که حالا کارفرمایی صهیونیستی پیدا کرده است، همواره سعی داشته با دروغ‌پردازی کشورمان را متهم کند اما آنچه از خبرهای متعدد از این شبکه صهیونیستی خارج می‌شود، نشان می‌دهد که انواع و اقسام آ‌زارگری‌ها و انحرافات جنسی و اخلاقی در این شبکه وجود دارد و دست اندرکاران آ‌ن به جای رسیدگی به این موارد سعی می‌کنند که اخبار این رسوایی‌ها را سانسور و با فشار آوردن به زنانی که مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند اجازه ندهد افکارعمومی از این موارد اطلاع حاصل کنند.
رسوایی اخلاقی خبرنگار صهیونیستی اینترنشنال
حالا نام‌های متعددی از رسوایی‌های اخلاقی و آزارگری‌های جنسی از این شبکه خارج شده است.
در این راستا اخیرا فیلمی از «بابک اسحاقی»‌ خبرنگار این شبکه ضدانقلاب منتشر شده که نشان می‌دهد که وی برهنه و در حالتی مشمئز کننده روی تخت خوابیده و از خود فیلم می‌گیرد و گویا به صورت تصویری در حال مکالمه با فردی است. اعلام شده که وی با یک افسر زن یگان اطلاعاتی ۸۲۰۰ رژیم تروریستی صهیونیستی درباره موارد شرم آور جنسی گفت و گو می‌کند.
این اولین رسوایی این خبرنگار صهیونیست ایران اینترنشنال نیست. پیشتر در سال گذشته در یک افشاگری قابل توجه از چت‌های این خبرنگار مقیم تل‌آویو با دوستش اطلاعاتی از توهین به مهسا امینی و مردم کردزبان برملا شده که وی در همین چت‌ها به نقش اسرائیل در اتفاقات سال 1401 نیز صحبت می‌کند.
شکایت 3 زن از خبرنگار آزارگر جنسی
«شاهد علوی» نیز از جمله خبرنگاران شبکه ایران اینترنشنال است که از وی در دادگاه فدرال ویرجینا آمریکا شکایت مبنی بر آزار جنسی از طریق اینترنت و پیشنهادهای بی‌شرمانه در این حوزه ثبت شده است. حتی عده‌ای از زنان نیز علیه وی بیانیه‌ای صادر کرده‌اند و وی را هرزه و اغواگر جنسی نامیده‌اند. در این بیانیه علیه این خبرنگار ایران اینترنشنال آمده است:‌ « تصور کنید که سه زن در سه زمان و مکان مختلف در حالی که یکدیگر را نمی‌شناسند، درگیر خشونت مشابه با کم و کیفی متفاوت از سوی یک فرد واحد می‌شوند. آقای شاهد ع، در هر یکی از این موارد از هیچ تلاشی برای بدنامی، آزار، تخریب، هرزه نمایی و سوء‌استفاده دریغ نکرده است. حتی در یکی از این موارد ایشان با نصب دستگاه جاسوسی در منزل یکی از این زنان درپی رصد روابط شخصی این زن بر می‌آید.»‌
جالب اینجاست این موارد روایت زنانی است که خود را فمنیست می‌نامند و افکاری کاملا نزدیک به غرب دارند.
مدیری که بعد از تعرض جنسی ارتقاء مقام یافت!
همچنین سپس یک فرد دیگر از تعرض جنسی یکی دیگر از اعضای شبکه ایران اینترنشنال به عنوان «آرمین خامه»‌ به یک دختر انگلیسی خبری را منتشر می کند. در این زمینه آمده است که « خبر اینکه ایران اینترنشنال «آرمین خامه»‌رو به عنوان نماینده روزنامه نگاران این شبکه به ... معرفی کرده،‌در حالی که خامه رو مدیریت انتخاب کرده نه اعضا و خامه چند وقت پیش به ظن آزار و اذیت جنسی تعلیق کرده بودند ولی به خاطر رابطه نزدیک با مدیران برگرداندند.»
افشاگری یک مدیر زن از فضای جنسی مسموم ایران اینترنشنال
در دیماه سال 1401 فایل صوتی در صفحات اپوزسیون منتشر شده که در آن «ساناز قاضی‌زاده» از مدیران شبکه ایران اینترنشنال از تجاوز جنسی مدیران اینترنشنال خبر داد. وی با بیان اینکه فضای ایران اینترنشنال مسموم است،‌گفت:‌ « با اینکه پول خوبی می‌دهند، اما فضا مسموم است.» افشای تعرضات جنسی در شبکه‌های ضد انقلاب اتفاق تازه‌ای نیست، پیش از این صادق صبا رئیس شبکه بی‌بی‌سی فارسی نیز به همین دلیل از این شبکه انگلیسی اخراج شده است؛ صبا هم اکنون در شبکه تروریستی اینترنشنال مشغول کار است.
فرار مجری زن از شبکه اینترنشنال به خاطر آزار جنسی
همچنین در معروف ترین رسوایی شبکه ایران اینترنشنال یکی از مجریان زن این شبکه تلویزیونی به نام «سیما ثابت» به‌خاطر فساد اخلاقی و فضای مسمومی که از سوی مدیران این شبکه حاکم است و بنا به گفته خودش به‌منظور حفظ کرامت انسانی‌اش مجبور به استعفا و خروج از شبکه تلویزیونی ضدایرانی اینترنشنال شد.
 سیما ثابت در توئیتی نوشت: «از تلویزیون ایران اینترنشنال استعفا دادم و تعطیلی و پایان کار برنامه «چشم‌انداز با سیما ثابت» را  اعلام می‌کنم. ناگزیر شدم بین کار در شرایطی خاص و کرامت انسانی‌، دومی را انتخاب کنم.
اما پس از مدتی کوتاه چت وی با یک فرد لو رفت که وی از ناامنی خود در این شبکه سخن گفته بود. وی در این چت درباره جدایی خود از این شبکه نوشت:‌ «تا زن ستیزان و آزارگرهای کثیفی مثل فرداد فرحزاد هستند ما خبرنگاران زن به این راحتی نمی تونیم کار کنیم،‌ در زمان خودش صحبت خواهم کرد.»‌

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه