روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ چهارشنبه ۳۱ مرداد - شماره 4660

مدیر امور انتقال ناحیه مارون شرکت برق منطقه‌ای خوزستان خبر داد:

واکنش سریع در جلوگیری از بروز حادثه در خطوط نیروگاهی کارون

  مدیر امور انتقال ناحیه مارون شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از رفع اشکال و جلوگیری از بروز حادثه در دو خط نیروگاهی کارون ۳ و کارون ۴ خبر داد.
رضا محمدیان گفت: در بازدید کارشناس خط ناحیه از خطوط مذکور مشخص شد که زنجیر مقره یکی از دکل‌های این خط نیروگاهی انتقال برق، دچار اشکال و بخشی از آن جدا و نیاز به اصلاح سریع دارد.
وی با اشاره به طولانی بودن مسیر و صعب‌العبور بودن دسترسی به دکل مذکور، افزود: باتوجه به این موضوع که بخشی از مسیر دسترسی به دکل کوهستانی و فاقد جاده دسترسی است، تجهیزات مورد نیاز توسط گروه¬های تعمیراتی اعزامی، به پای دکل منتقل شد.
مدیر امور انتقال ناحیه مارون شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بیان کرد: پس از ایجاد خاموشی در خط نیروگاه ۳ به نیروگاه کارون ۴، زنجیر مقره دکل مذکور اصلاح و از بروز حادثه که می‌توانست بخشی از برق تولید نیروگاه را از مدار خارج و باعث ناپایداری شبکه برق گردد، جلوگیری شد.
محمدیان تصریح کرد: با توجه به شرایط محیطی ناحیه مارون و صعب‌العبور بودن آن مانند خط مذکور و مناطق دره‌ قیر و دره‌ شیر و عدم جاده دسترسی به دکل‌ها، نظارت بر خطوط برق و جلوگیری از بروز حادثه یکی از وظایف مهم در منطقه است و از سختی‌های خاصی برای نیروهای عملیاتی برخوردار است.
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه