روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۳ سه شنبه ۳۰ مرداد - شماره 4659

در اولین مجمع جهانی دیپلماسی برند؛

تندیس سفیر اقتصاد به بانک پاسارگاد اهدا شد


 در دومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی و اولیـــن مجمع جهانی دیپـلماسی بـرنـد پس از ارزیابی تخصصی انجام شده، تندیس سفیر اقتصاد به بانک پاسارگاد اهدا گردید.
به گزارش کائنات، در دومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی و اولیـــن مجمع جهانی دیپـلماسی بـرنـد که به همت معاونت هماهنگی و محیط کسب‌و‌کار وزارت محترم صمت و با همکاری فنگاه صنعت، معدن و تجارت در محل سالن همایش‌های صدا و سیما ج.ا.ا برگزار شد، بانک پاسارگاد در تداوم موفقیت‌های خود پس از ارزیابی تخصصی، تندیس سفیر اقتصاد را کسب کرد.
این رویداد با توجه به لزوم نقش‌آفرینی فعال سازمان‌های سرآمد اقتصاد کشور در تقویت برند و تصویر ایران در سطح بین‌المللی، با همکاری کامل دولت و بخش خصوصی اقتصاد، با هدف معرفی برترین بنگاه‌های اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور به‌عنوان نمایندگان اقتصاد ایران به زنجیره‌های ارزش جهانی برنامه‌ریزی شده است. برگزیدگان این فرآیند به‌عنوان اعضای مجمع جهانی دیپلماسی برند و با هدف اعتلای برند ملی ایران در سطح بین‌المللی در سال‌های پیش‌رو به نشست‌های راهبردی با چهره‌های علمی و سیاسی، دوره‌های تخصصی و شبیه‌سازهای توانمندسازی کلاس جهانی، نشست‌های B2B و B2G و نیز مجامع دیپلماتیک دعوت خواهند شد. لازم به توضیح است دبیرخانه دائمی این طرح در نظر دارد با همکاری دستگاه دیپلماسی کشور، دفاتر مراکز سازمان‌های بین‌المللی توسعه‌ای مستقر در ایران، سفارتخانه‌های خارجی و نهادهای دیپلماتیک و مجامع حرفه‌ای حوزه برند داخلی و خارجی و نیز سازمان‌هایی هم‌چون GS1، ITC و WTO نسبت به توانمندسازی و توسعه ظرفیت اعضای مجمع برای سهم‌آفرینی در دیپلماسی اقتصادی کشور اقدام نماید.
بانک پاسارگاد در سال جاری موفقیت‌های ارزشمندی را کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به کسب تندیس و لوح مسئولیت‌های اجتماعی سازمان یونسکو، کسب رتبه 218 در رتبه‌بندی 500 برند بانکی برتر جهان (TOP 500 Banking Brands) در سال 2024 میلادی به عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در رتبه‌بندی 500 برند بانکی برتر جهان طبق اعلام نشریه معتبر بنکر، کسب نشان ملی حکمت و انتخاب مدیرعامل این بانک به‌عنوان یکی از رهبران اقتصادی موفق کشور در جشنواره ملی حکمت، کسب نشان 5 ستاره مدیریت، لوح زرین و تندیس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین، در سومین اجلاس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین اشاره کرد که این روند هم‌چنان ادامه دارد.

معاون حقوقی و هماهنگی امور استان ها، شعب و نمایندگی های بیمه ایران:
بیمه ایران درصدد حضوری قدرتمند
در مناطق آزاد است
 امیررضا نعمت اللهی معاون حقوقی و هماهنگی اموراستانها، شعب و نمایندگیهای بیمه ایران با اشاره به هدف افزایش سهم بازار این شرکت، از برنامه ریزی برای حضور قدرتمند در مناطق آزاد و ویژه خبر داد.
به گزارش کائنات، نعمت اللهی در مصاحبه با روابط عمومی بیمه ایران اظهار داشت: با توجه به تاکید دکتر کشاورز مدیرعامل بیمه ایران برای افزایش سهم بازار و استفاده از قابلیتهایی که در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی وجود دارد، پس از پیگیریهای مستمر این معاونت و همراهی خوب مدیران کل استانهای ذیربط تا کنون مجوزهای فعالیت در مناطق ویژه اقتصادی از بیمه مرکزی و سازمان مناطق آزاد در سراسر کشور اخذ که پس از پایان فرایندهای مربوطه، برنامه عملیاتی شعب مذکور نیز ابلاغ خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: پس از تغییر ماموریت شرکت ایران معین در سالهای قبل، حضور مجدد بیمه ایران در مناطق آزاد نیازمند اخذ مجوزهای لازم بود که به یاری خدا و با تدابیر مدیریت ارشد شرکت و پیگیری های مستمر از مسئولین امر و برگزاری جلسات متعدد توانستیم زمینه فعالیت بیمه گری را در این مناطق فراهم نماییم.
وی در پایان اشاره داشت: رویکرد سال 1403 معاونت حقوقی و هماهنگی اموراستانها، شعب و نمایندگی ها فعال سازی همه فرصتهای بالقوه برای دستیابی به فروش طلایی است و در همین جهت هرگونه حمایت از واحد‌های اجرایی سراسر کشور و نمایندگان عزیز در دستور کار قرار گرفته است.

معرفی اعضای جدید هیئت مدیره بیمه اتکایی ایرانیان
 مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بیمه اتکایی ایرانیان برگزار شد و با حضور بیش از 75 درصد صاحبان سهام رسمیت جلسه از سوی دکتر وحید باقری ریاست جلسه اعلام گردید.
به گزارش کائنات، بنا بر این گزارش در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده این شرکت با حضور بیش از 75 درصد صاحبان سهام رسمیت جلسه از سوی وحید باقری ریاست جلسه اعلام گردید.
درآغاز جلسه از تلاش و فعالیت اعضای قبلی هیأت مدیره تشکر و قدردانی بعمل آمد. درادامه توضیحاتی در خصوص تغییرات اساسنامه شرکتهای بیمه در بخش هیأت مدیره به صاحبان سهام ارائه گردید. سپس با توجه به دستور اصلی جلسۀ، رأی گیری انتخاب اعضای هیأت مدیره وسایرمواردی که در صلاحیت مجمع بود آغاز گردید و بر این اساس کاندیداهای عضویت در هیأت مدیره شامل 3 عضو حقیقی و 4 عضو حقوقی به سهامداران معرفی شدند و سوابق تحصیلی و شغلی کاندیداهای حقیقی به استحضار صاحبان سهام رسید.
پس از اخذ رأی و شمارش آرا، نتایج انتخابات به این شرح اعلام گردید:
*اعضای اصلی هیئت مدیره:
رسول سعدی
مجتبی کُباری
محمد میهن یار
شرکت گروه ارزش آفرینان پاسارگاد
شرکت سرمایه گذاری پارس آریان
*اعضای علی البدل:
شرکت پیام آوران مدیریت ایرانیان
شرکت لیزینگ پاسارگاد

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه