روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۳ سه شنبه ۳۰ مرداد - شماره 4659

سازمان امور مالیاتی اعلام کرد؛

شناسایی ۱۲۱ فعال صنف طلا فاقد پرونده مالیاتی


  رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پول‌شویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی ۱۲۱ فعال اقتصادی فاقد پرونده مالیاتی در صنف طلا در تهران خبر داد.
به گزارش کائنات، شاهین مستوفی گفت: با توجه به گزارش‌های مردمی دریافت شده توسط سازمان امور مالیاتی و پس از بازدید میدانی از فعالان صنف طلا در منطقه سنگلج تهران مشخص شد تعداد قابل توجهی از کسبه صنف مذکور در واحدهای مسکونی دارای تغییر کاربری در حال فعالیت هستند. وی افزود: در نتیجه بررسی‌ها و تحقیقات به‌عمل آمده، ۱۲۱ فعال اقتصادی فاقد پرونده مالیاتی شناسایی شدند که ضمن تشکیل پرونده مالیاتی برای آنها اوراق تشخیص مالیات بر درآمد عملکرد سال ۱۳۹۷ ایشان صادر و به ایشان ابلاغ شد.
مستوفی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده مالیاتی عملکرد سنوات آتی این افراد نیز در دست رسیدگی است.

در طرح سنجش رضایت مشتریان؛
مناطق برتر بانک سپه
اعلام شد
 مناطق دارای عملکرد بهتر بانک سپه در طرح سنجش رضایت مشتریان (طرح سرآمدی شعب) مشخص شدند. به گزارش کائنات، براساس ارزیابی‌های مشتریان و ارسال کد رضایت از عملکرد کارکنان، به ترتیب، مدیریت‌‎های شعب منطقه اردبیل، پنج تهران، آذربایجان‌غربی، کرمانشاه و سمنان با کسب بالاترین امتیاز از مجموع نمرات اخذ شده، حائز رتبه‌‎های اول تا پنجم در طرح سنجش رضایت مشتریان شدند.
طرح سنجش میزان رضایت مشتریان از نحوه ارائه خدمات توسط کارکنان دولت، طرحی است که با راه‌اندازی سامانه سنجش رضایت‌مندی مردم از کارکنان دولت در تمامی دستگاه‌های اجرایی در حال اجراست.
در این طرح تمامی کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرائی باید نسبت به ثبت نام در سامانه چاپ، صدور و نصب کد 2 بعدی اقدام کنند. بانک سپه نیز در تمامی سطوح صف و ستاد در این طرح شرکت کرده است.

مدیر فناوری‌های دیجیتال بیمه کوثرخبر داد؛
صدور آنلاین بیمه‌نامه حوادث مسافرتی بیمه کوثر
  مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال بیمه کوثر اعلام کرد: این شرکت با هدف جلب رضایت مشتریان و آسودگی خیال زائران محترم عتبات عالیات امکان صدور آنلاین بیمه‌نامه حوادث مسافرتی را فراهم نمود. مجتبی بهرامی اضافه کرد: زائران عزیز برای دریافت خدمات می‌توانند از طریق سامانه «کوثر من» به آدرس mykins.ir بیمه‌نامه خود را دریافت کنند. به گزارش کائنات، این شرکت با بهره‌مندی از کادری متخصص و متعهد و برخورداری از شبکه یکپارچه فروش در سراسر کشور با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای و رویکردی مشتری‌مدارانه، نیازهای مشتریان خود را در اولویت قرار داده، با رهیافت مدیریت راهبردی مبتنی بر مدل‌های کیفیت و سازمان دانش‌محور با توجه به آموزه‌های دینی و مذهبی، درصدد است «آرامش» را به معنای واقعی کلمه به بیمه‌گذاران خود هدیه دهد. شرکت بیمه کوثر 8 شعبه، 31 سرپرستی و بیش از 700 نمایندگی در سراسر کشور دارد.

وام‌های فرزندآوری سپهری
از 19 هزار فقره فراتر رفت
 ​تعداد وام‌های قرض‌الحسنه فرزندآوری بانک صادرات ایران در 4 ماه ابتدای سال جاری از 19 هزار فقره فراتر رفت. به گزارش کائنات، حمایت از طرح جوانی جمعیت و کمک به خانواده‌های دارای نوزاد، در قالب وام‌های قرض‌الحسنه همچنان سهم قابل توجهی در سیاست‌های اعتباری این بانک را به خود اختصاص داده است و روند آن با پرداخت 19 هزار و 375 فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر 15 هزار و 316 میلیارد ریال در 4 ماه ابتدای سال 1403 ادامه یافته است.
این بانک همچنین کمک به خانواده‌های دارای فرزند سوم و بیشتر را از طریق پرداخت وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن مورد توجه قرار داده به نحوی که در مدت مذکور بیش از 158 خانواده از این وام به ارزش 372 میلیارد ریال برخوردار بوده‌اند.​

توسط کارگزاری بانک سامان؛
نخستین پلتفرم سرمایه‌گذاری ویژه افراد زیر ۱۸ سال راه‌اندازی شد
  کارگزاری بانک سامان، «سامان جونیور» را به‌عنوان اولین سامانه بورسی ویژه‌ افراد زیر ۱۸ سال رونمایی کرد. به گزارش روابط عمومی کارگزاری بانک سامان، این سامانه پیشرو خدمات سرمایه‌گذاری و بورسی را به طور اختصاصی به افراد زیر ۱۸ سال ارائه داده و به والدین این امکان را می‌دهد تا برای آینده‌ فرزندان خود سرمایه‌گذاری نمایند. به گزارش کائنات، با استفاده از سامان جونیور، والدین می‌توانند به راحتی و از طریق کارت بانکی خود، به حساب بورسی فرزندانشان واریزی انجام دهند و به این ترتیب، سرمایه‌گذاری‌های متنوعی برای آن‌ها انجام دهند. همچنین، این سامانه امکان دریافت وام خرید و فروش سهام بر روی مبالغ پس‌انداز فرزندان را به صورت آنی فراهم می‌کند که این امر یک مزیت فوق‌العاده برای رشد و توسعه‌ سرمایه‌ نسل جوان محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه