روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۳ يکشنبه ۲۱ مرداد - شماره 4652

از طریق درگاه‌ها و شعب بانک صادرات ایران صورت گرفت؛

دریافت ارز اربعین توسط ۳۰ هزار زائر حسینی


 ​ ۳۰ هزار زائر حسینی از درگاه‌ها و شعب بانک صادرات ایران، ارز اربعین خود را دریافت کردند. به گزارش کائنات، از زمان فروش ارز به زائران عتبات در ایام اربعین، تعداد متقاضیان دریافت‌کننده از درگاه‌های غیر حضوری «سپینو» و «پیشخوان شمس» و همچنین شعب منتخب بانک صادرات ایران از ۳۰ هزار زائر فراتر رفت.
بنابراین گزارش، طی این مدت بیش از ۲۰ هزار زائر از طریق سپینو (نئوبانک‌صادرات ایران) موفق به دریافت دینار عراق شده‌اند.
گفتنی است، این اپلیکیشن به عنوان جدیدترین ابزار ارائه خدمات بانکی و مالی، از قابلیت‌های فراوانی برخوردار بوده و خدمات یکپارچه‌ای را به مشتریان بانک صادرات ایران و همچنین دارندگان انواع کارت‌های شتابی عرضه می‌کند.
همچنین پیشخوان شمس بانک صادرات ایران نیز از زمان فروش بالغ بر ۴ هزار و ۸۰۰ فقره ارز اربعین به متقاضیان به صورت غیر حضوری ارائه کرده است.
قابل ذکر است، بیش از ۴ هزار زائر نیز طی این مدت با مراجعه حضوری به شعب منتخب بانک صادرات ایران، موفق به دریافت دینار عراق شده‌اند که در مجموع بالغ بر ۳۰ هزار زائر موفق به دریافت ۵ میلیارد و ۴۰۶ میلیون دینار عراق به ارزش بیش از ۱,۹۸۵ میلیارد ریال از این بانک شده‌اند.

انجام عملیات بانکی
با فرامین صوتی نرم ‌افزارفام موسسه اعتباری ملل
  موسسه اعتباری ملل، امکان انجام عملیات بانکی با فرامین صوتی با استفاده از هوش مصنوعی را فراهم کرده است به گزارش کائنات، این موسسه با فرامین صوتی نرم‌افزار فام، نسبت به تسهیل در فرایند اجرای عملیات بانکی مشتریان اقدام کرده است.
این گزارش می‌افزاید: موسسه اعتباری ملل، در نرم‌افزار فام، از هوش مصنوعی یاری جسته و می‌توان با نصب این نرم‌افزار، در قسمت فرامین صوتی، نسبت به خرید شارژ، بسته اینترنتی، پرداخت قبوض، انتقال وجه کارت به کارت،( با شماره کارت ویا مخاطبینی که نرم‌افزار فام را نصب نموده‌اند)، دریافت موجودی، دریافت اطلاعات روز از جمله قیمت ارز و طلا، آب و هوا،  ساعت، مناسبت روز، اوقات شرعی و سوالات متداول اقدام کرد.
همچنین در بخش فرامین صوتی مکالمه دو طرفه صورت می پذیرد و جواب سؤالها و درخواستها، به صورت صوت پاسخ داده می شود.
متقاضیان برای بهره مندی از مزایای نرم افزار فام،می توانند این نرم افزار را از فروشگاههای دانلود نرم افزار ایرانی دریافت کنند. با نصب نرم‌افزار فام به آسودگی و سریع عملیات بانکی خود را انجام دهید.

حضور فعال بانک تجارت
 در نمایشگاه‌های صنعت مالی و لوازم خانگی
  بانک تجارت با حضور فعال در دو نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) و لوازم خانگی (هامکس)، آخرین محصولات و خدمات خود در حوزه‌های مختلف را معرفی می‌کند.
به گزارش کائنات، علاقمندان به آشنایی با خدمات و محصولات بانک تجارت می‌توانند تا دوشنبه ۲۲ مردادماه، با حضور در نمایشگاه صنعت مالی، واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن ۷، غرفه ۷۱۶ و نمایشگاه لوازم خانگی، سالن ۱-۴۴ ، غرفه ۱۲ در این رویداد شرکت کنند.

حضور بیمه ملت توانگرترین شرکت بیمه کشور در نمایشگاه صنعت مالی
  بیمه ملت، توانگرترین شرکت بیمه کشور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) حضور فعال دارد و با ارائه نوین‌ترین خدمات بیمه‌ای خود به فعالان این صنعت، آمادگی خود را برای پاسخگویی به نیازهای بیمه‌ای این بخش از اقتصاد کشور اعلام می‌کند.
به گزارش کائنات، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.
این رویداد مهم اقتصادی، فرصتی است تا شرکت‌های فعال در حوزه مالی دستاوردها و محصولات خود را به نمایش گذاشته و با مخاطبان هدف تعامل کنند.
بیمه ملت به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت بیمه کشور، با حضور پررنگ خود در این نمایشگاه، نویدبخش ارائه خدمات نوآورانه و پاسخگویی به نیازهای روزافزون مشتریان خواهد بود.
بیمه ملت در سالن 6 غرفه شماره 608 حضور دارد و از ساعت 8 الی 15 میزبان مخاطبان و بازدیدکنندگان گرامی است. بیمه ملت در این نمایشگاه، فرصتی خواهد داشت تا آخرین محصولات و خدمات خود را به عموم مراجعین معرفی کرده و به سوالات مشتریان پاسخ دهد.
از تمامی علاقه‌مندان به صنعت بیمه و سرمایه‌گذاری دعوت می‌شود تا از غرفه بیمه ملت در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه بازدید کرده و از مشاوره‌های تخصصی کارشناسان این شرکت بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه