روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۷ مرداد - شماره 4650

ایمان شمسایی در گفت و گو با کائنات

امیدوارم روزی شاهد تیتر زنی رسانه‌ها مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی باشیم


 مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی گفت: رسانه های داخلی به خوبی نشان دادند صدای رسای حق خواهی و مبارزه با ظلم و زیاده خواهی هستند به همین دلیل در راستای تبیین واقعیت های فلسطین بسیار جهادی عمل کرده و اصول اخلاقی و انسانی را که برگرفته از تعالیم اسلامی است در عرصه کاری خود اجرا کردند.
ایمان شمسایی مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، این گفت و گو را به فعالیت های ارزشمند و در خور تقدیر اهالی رسانه و مطبوعات  در خصوص انعکاس واقعیت های میدانی جنگ غزه و کشتارهای بی رحمانه رژیم صهیونیستی ، اختصاص داد.وی در این باره گفت: در طی بیش از هشت ماه گذشته براساس آخرین اطلاعات متاسفانه نزدیک به 161 خبرنگار در غزه به دست رژیم سفاک اسرائیل کشته شده اند.
وی افزود: روز خبرنگار بهترین زمان برای تقدیر از تلاشگران عرصه خبر است که برای اطلاع رسانی درباره واقعیت هایی که دنیای غرب و صهیونیسم جهانی به انحاء مختلف تلاش می کنند بر آن سرپوش بگذارند، حتی دست از جان خود کشیده و سایر اهالی رسانه نیز در بخش های مختلف کوشش می کنند تا رنج واقعی مردم مظلوم فلسطین و جنایات اسرائیل را به تصویر بکشند.
 ایمان شمسایی تصریح نمود: در این موضوع تردیدی نیست که اهالی رسانه و مطبوعات در طی بیش از هشت ماه گذشته بعد از عملیات طوفان الاقصی در زمینه اطلاع رسانی و انتشار واقعیت جنگ علیه مردم غزه خوش درخشیدند چرا که قلم و دوربین های خبرنگاران منجر به بیداری بسیاری از مردم غرب بخصوص دانشجویان و اساتیدی شده که طی سال های گذشته به دلیل سرکوبی که توسط صهیونیسم جهانی در رسانه های غربی صورت گرفته اطلاعات شفاف و روشنی از سالها جنایت اسرائیل در اراضی اشغالی نداشتند.
وی در این باره گفت: پرچم فلسطینی که امروز در دستان دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی در قلب آمریکا و کشورهای غربی به اهتزار درآمده نشان دهنده فعالیت درست رسانه ای است. این روند بیانگر آن است که رسانه ها در تبیین اخبار و واقعیت های غزه و اسرائیل بسیار کوشا بوده اند بدین سبب بالاترین نمره قبولی را دریافت می کنند چرا که زمینه ساز بیداری مردم جهان از دانشگاهی تا ورزشکاران و هنرمندان شده اند.
مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در ادامه بحث تاکید کرد: به دلیل تلاش همه جانبه و شبانه روزی رسانه ها امروز مردم دنیا متوجه شدند بمب های چند تنی که بر سر زنان و کودکان فلسطینی ریخته می شود حاصل حمایت های مالی و نظامی آمریکا و اروپاست.
وی در این باره خاطر نشان کرد: کشتار خبرنگاران و محدود سازی رسانه هایی مثل شبکه الجزیره در اراضی اشغالی از این واقعیت مهم پرده برمی دارد که سران رژیم صهیونیستی از رسانه ها می هراسند چرا که آنها می بینند رسانه ها نیز در میدان دیگری رو به روی آنها قرار گرفته و فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر می دهند.
ایمان شمسایی تاکید کرد: رسانه های داخلی در طی چند ماه گذشته در موضوع اطلاع رسانی و نشر اخبار و گزارش های مرتبط با وقایع غزه و رژیم صهیونیستی فراتر از انتظار عمل کردند، به این معنا که رسانه ها در دولت سیزدهم و دولت چهاردهم با گرایشات سیاسی مختلف، یگانه حامی مردم فلسطین بودند.
وی در این باره افزود: علی رغم اینکه در سطوح سیاست داخلی و خارجی ممکن است احزاب و جناح های داخلی اختلاف نظراتی داشته باشند که در همه دنیا این روال امری طبیعی است اما در خصوص مسائل مرتبط با غزه و رژیم صهیونیستی شاهد اتفاق نظر همه مسوولان  واهالی رسانه بودیم.
ایمان شمسایی معتقد است: رسانه های داخلی به خوبی نشان دادند صدای رسای حق خواهی و مبارزه با ظلم و زیاده خواهی هستند به همین دلیل در راستای تبیین واقعیت های فلسطین بسیار جهادی عمل کرده و اصول اخلاقی و انسانی را که برگرفته از تعالیم اسلامی است در عرصه کاری خود اجرا کردند.
مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در پایان گفت و گو خاطر نشان کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه خبرنگاران شهید و خبرنگارانی که در راستای انعکاس واقعیت و رساندن صدای مظلومان جهان کشته شده اند، امیدوارم روزی شاهد تیتر زنی رسانه های ایران و جهان اسلام و همه رسانه های مستقل آزاد اندیش مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی باشیم تا مردم فلسطین، جهان اسلام و کل آزادی خواهان جهان از شر این جرثومه فساد نجات بیابند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه