روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۷ مرداد - شماره 4650

سیدحسن نصرالله:

اسرائیل از بیم پاسخ ایران و حزب‌الله به غرب پناه برده‌است

 دبیرکل حزب‌الله لبنان در جریان سخنرانی خود به مناسبت هفتم شهادت فرمانده جهادی ارشد این جنبش، به هراس صهیونیست‌ها از پاسخ ایران و حزب الله اشاره و تاکید کرد که اسرائیل برای دفاع از خود به کشورهای غربی پناه برده‌ و رادارهای این رژیم و ماهواره‌های آمریکا در آماده باش کامل هستند.
به گزارش شبکه المیادین، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان سخنرانی خود را با پرداختن به رشادت‌های «فواد شکر» فرمانده جهادی ارشد این جنبش آغاز کرد.
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ممکن است دشمن به دلیل عقل کودکانه‌اش در اقدامی تحریک آمیز، اقدام به شکستن دیوار صوتی بر فراز ضاحیه جنوبی بیروت کند. وی افزود: راز قدرت ما در پایداری است زیرا ضربه زدن به رهبران ما، هرگز باعث تضعیف اراده و تصمیم ما برای ادامه راه نخواهد شد.
در صورت شکست مقاومت غزه، اسرائیل همه مقدسات اسلامی و مسیحی منطقه را نابود می‌کند
سید حسن نصرالله با اشاره به ضرورت بیدار شدن کشورهای عربی در مقابل خطر کنونی برای منطقه، تاکید کرد: در صورتی که - بنا به فرض محال - مقاومت در غزه شکست بخورد، اسرائیل، همه مقدسات اسلامی و مسیحی، فلسطین، اردن و نظام حاکم بر آن و سوریه و مصر را نابود خواهد کرد.
وی تصریح کرد: مردم منطقه باید جلوگیری از پیروزی اسرائیل در این جنگ و ممانعت از نابودی مقاومت و قضیه فلسطین را به عنوان یک هدف برای خودشان تعریف کنند.
دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: آنهایی که در لبنان درباره پیروزی مقاومت اظهار نگرانی می کنند، باید حجم خطرات حوادث کنونی منطقه را در صورت پیروزی دشمن درک کنند.
شهادت هنیه و فواد شکر باعث تغییر در ماهیت رویارویی با دشمن نخواهد شد سید حسن نصرالله با اشاره به ترور شهیدان فواد شکر و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، گفت: اگرچه ترور این دو شهید یک دستاورد برای رژیم صهیونیستی است اما باعث هیچ گونه تغییری در ماهیت نبرد نخواهد شد.
دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: بی تردید شهادت شهید اسماعیل هنیه، خسارت بزرگی برای ملت فلسطین و محور مقاومت است اما این امر باعث تضعیف و شوکه شدن ما نخواهد شد و که افزایش عملیات مقاومت گواهی بر آن است.
وی افزود: این ترورها، باعث دشوارتر شدن وضعیت دشمن شده است زیرا عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری گسترش و مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی گسترش یافته است. علاوه بر این، دشمن از نظر اقتصادی دچار زیان‌های متعددی در همه زمینه‌ها شده است.
اسرائیل از بیم پاسخ ایران و حزب‌الله به کشورهای غربی پناه برده است
سید حسن نصرالله تاکید کرد: رژیم اسرائیل که در سال‌های ۱۹۶۷ و ۱۹۷۳ با قوی‌ترین ارتش‌های منطقه جنگیده است، امروزه از پاسخ ایران و حزب الله به شدت ترسیده و برای دفاع از خود به کشورهای غربی پناه برده است.
دبیرکل حزب الله لبنان همچنین گفت: رادارهای اسرائیل و ماهواره‌های آمریکا از ترس پاسخ ایران و حزب الله در آماده باش کامل هستند و پهپادهای ما امروز به شرق شهر عکا رسیدند.
وی تصریح کرد: حزب الله، ایران و یمن ملزم به پاسخ به دشمن هستند. دشمن نیز منتظر این پاسخ است که ما به تنهایی یا به همراه جبهه مقاومت به این رژیم پاسخ خواهیم داد.
دبیرکل حزب الله لبنان همچنین از جبهه های پشتیبان مقاومت در لبنان، عراق و یمن خواست به پشتیبانی و حمایت از غزه ادامه دهند.
سید حسن نصرالله افزود: ما به رژیم اشغالگر پاسخ خواهیم داد و این پاسخ، قوی و تاثیرگذار خواهد بود.
دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: امروزه، همه صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی به شدت نگران پاسخ مقاومت هستند و این حالت انتظار، بخشی از نبرد است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه