روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۱۴ مرداد - شماره 4647

مدیرکل فرهنگ استان بوشهر:

فعالان حوزه فرهنگ برای ضریب رسانه ای و پیوست هنری ترور شهید اسماعیل هنیه تکلیف دارند


  عبدالرحیم افروغ در نشست شورای اداری اداره کل فرهنگ استان بوشهر که با محوریت محرومیت زدایی فرهنگ و هنر برگزار شد، گفت: ما فعالان حوزه فرهنگ و هنر برای ضریب رسانه ای و پیوست فرهنگی و هنری این موضوع تکلیف داریم و باید تشخیص بدهیم وظیفه مان چیست و آن را به نحو شایسته ای انجام دهیم.به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، افروغ اظهار داشت: در تاریخ بشر همیشه تقابل بین مکتب توحیدی و مکاتبی که بدنبال بردگی انسان در خدمت آمال و اندیشه های خود هستند، وجود دارد.
وی افزود: جنگ حق و باطل مختص یک برهه از زمان نیست و تا یوم الوقت المعلوم ادامه خواهد داشت آن جایی که جریان حق غالب است، جریان باطل به اقتضای شرایط خود دست به نامردی خواهد زد.
افروغ با بیان اینکه امروز جریان تروریسم حاصل ناکارآمدی اندیشه ماتریالیسم در مدیریت دنیاست، گفت: امروز اندیشه لیبرالیسم توان مدیریت دنیا را ندارد و عملا و رسما با منشورهای بسته شده ای که دارد، اندیشه و راه خود را دور می زند.
وی با بیان اندیشه لیبرالیسم قائل به گفتگو و آزادی انسان و اندیشه نیست، خاطرنشان کرد: در کدام عرف کنوانسیون های بین المللی است که یک مقام عالی رتبه سیاسی کشوری را در ماموریت سیاسی آن هم در یک مراسم رسمی به شهادت برسانند؟
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ابراز کرد: امروز پس از کمونیسم می بینیم که لیبرالیسم در سراشیبی پرشتاب سقوط قرار گرفته است، اگرچه دست و پا می زنند و تلاش می کنند ولی بی شک نتیجه ای نخواهند گرفت چون این مسیر، مسیر باطلی است و عاقبت باطل هم فنا و نابودی است.
وی با بیان اینکه ترور شهید اسماعیل هنیه حرکت شنیع و بسیار سخیف و زشتی است، اضافه کرد: غیرت جمهوری اسلامی ایران و ولی امر ما باعث شد که خونخواهی مهمان به عنوان حق مسلم خود محفوظ دانسته و اقدام متقابل انجام شود و حتما این خونخواهی صورت می گیرد.
وی با اشاره به اینکه با این حادثه غمبار احساس نامطلوبی به همه ایرانیان دست داد، بیان کرد: باید نقش خود نسبت به محور مقاومت پیدا کنیم و مسیری که شروع شده را ادامه دهیم.  
افروغ گفت: امروز دولت جدید و رئیس دولت راه مقاومت را با صدای بلند فریاد می‌زنند و پشتیبانی کامل ولی فقیه مثل همیشه وجود دارد
وی تصریح کرد: نه تنها در عمر 45 ساله انقلاب اسلامی بلکه از آغاز نهضت سال 42 امام مقابله ی خود با جرثومه فساد اسرائیل شروع کرد.
وی عنوان کرد: امروز یک حرکت فراگیر و موج مقابله با صهیونیسم نه تنها در دولت ها و سرزمین های اسلامی بلکه در دانشگاه های آمریکا و کشورهای غربی آغاز شده و امیدواریم فروپاشی این ساختار نامشروع را شاهد باشیم.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه