روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۳ يکشنبه ۲۴ تير - شماره 4634

رئیس اسبق بانک مرکزی

باید حامی دولت باشیم چرا که فرصتی برای از دست دادن نداریم

 رئیس اسبق بانک مرکزی گفت: در صورتی که یک بار دیگر دو قطبی سازی از سوی عده ای رواج داده شود قطع به یقین رشد و موفقیتی که به شدت نیازمند تحقق آن هستیم خنثی می شود و از دست می رود بنابراین باید به این سمت برویم که کار را برای دولت آسان کنیم وچوب لای چرخ دولت نگذاریم.
محمود بهمنی رئیس اسبق بانک مرکزی در گفت و گو با کائنات در خصوص لزوم همکاری با دولت جدید و توجه به این موضوع که باید به سمت همگرایی هر چه بیشتر برای حل مشکلات کشور برویم، گفت: رشد و شکوفایی کشور وابسته به کنار گذاشتن منیت هاست. باید بازنگری جدی در مسائل حزبی و جناحی داشته باشیم که فرصت های رشد و پویایی کشور را از ما می گیرد و ما را حول دایره ای قرار می دهد که پایانی بر آن نیست و ما را به هدف مهمی مثل رشد و توسعه کشور نمی رساند.
وی در این باره یادآور شد: در حالی که هنوز دولت چهاردهم به صورت رسمی عهده دار وظایف خود در پاستور نشده است باید به خود بیایم و به خود یادآوری کنیم که انتخابات و دوران رقابت تمام شده و مردم آقای رئیس جمهور را انتخاب کرده اند، پس برای مردم و در کنار مردم باید به رئیس جمهور همه ملت ایران در راستای انجام وظایفی که بر عهده دارد و وعده هایی که به مردم داده است کمک کرد.
محمود بهمنی یادآور شد: باید نسبت به این موضوع آگاه باشیم که آقای پزشکیان رئیس جمهور کسی است که پای صندوق رای نرفته یا فردی که به دکتر پزشکیان رای نداده است، پس باید به این فاکتور موفقیت دولت یعنی همگونی، هماهنگی و همدلی جامه عمل بپوشانیم و همگی دست به دست هم یکدل و یکصدا برای آبادانی کشور کوشا باشیم.
وی در این باره خاطر نشان کرد: اصل مهم این است که باید کشور را ببینیم، یعنی باید حول محور رشد و پیشرفت کشور کار کنیم و نظام را حمایت کنیم. در صورتی که از مردم، کشور و نظام حمایت کنیم متحد می شویم و دشمن نمی تواند ذره ای آسیب به ایران عزیز برساند.
 رئیس اسبق بانک مرکزی خاطر نشان کرد: در صورت تفوق دادن مسائل جناحی و حزبی بر کلیت موفقیت کشور و اینکه هر یک برای خود جداگانه کار کنیم و منافع ملی مد نظر قرار گیرد قطعا هیچکس در ایران عزیز موفق نخواهد بود و چالش های متعددی در بازه های زمانی مختلف در پیش روی ما قرار می گیرد.
 وی افزود: فرصتی برای از دست دادن زمان نداریم به این دلیل بسیار مهم و حیاتی، باید دست به دست هم دهیم تا کشور را از آسیب‌ها نجات دهیم و مبنای کار خود را براساس همدلی و همراهی با دولت جدید برای پیشبرد فعالیت هایی که عموم مردم از آن منتفع می شوند قرار دهیم.
 وی افزود: در کار دولت نباید کار شکنی صورت داد تا اجازه داده شود وعده ها و قول های آقای رئیس جمهور  عملیاتی شود، به این خاطر همه نیروهای کارساز در کشور باید در کنار دولت و حامی دولتمردان باشند.
محمود بهمنی تصریح نمود: در صورتی که یک بار دیگر دو قطبی سازی از سوی عده ای رواج داده شود قطع به یقین رشد و موفقیتی که به شدت نیازمند تحقق آن هستیم خنثی می شود و از دست می رود بنابراین باید به این سمت برویم که کار را برای دولت آسان کنیم وچوب لای چرخ دولت نگذاریم.
وی درپایان گفت و گو خاطر نشان کرد: در صورتی کارشکنی صورت داده نشود قطعا به سمت تحقق وعده های داده شده به مردم و سرافرازی هر چه بیشتر ایران اسلامی حرکت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه