روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۱۶ تير - شماره 4628

۸۶ درصد از بوشهری ها با «کارت هوشمند ملی» رأی دادند


 مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر، در ششمین جلسه ستاد انتخابات ثبت احوال  بوشهر، گفت: ۸۶ درصد از مردم استان بوشهر در دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با «کارت هوشمند ملی» رأی دادند.
اسکندر پاسالار، با اعلام آمادگی ادارات و دفاتر پیشخوان ثبت احوال برای زمینه حضور مردم استان بوشهر در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: کلیه شناسنامه های تعویضی و المثنی تا روز قبل از انتخابات مرحله اول صادر شد و در اختیار رای دهندگان قرار گرفت، از ابتدای هفته جاری نیز درخواست های جدیدی که اخذ شده با سرعت در حال انجام است.  وی افزود: برای برگزاری دور دوم انتخابات نیز، همچون هفته گذشته تمام تمهیدات و برنامه ریزی های لازم انجام شده است تا چنانچه افرادی مدرک هویتی خود را در دست نداشته باشند در کوتاه ترین زمان مشکل آنان رفع شود. مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر، با یادآوری این موضوع که با در دست داشتن شناسنامه عکسدار یا کارت هوشمند ملی می توان در انتخابات شرکت نمود، تاکید کرد: برای شرکت در انتخابات داشتن یکی از دو مدرک هویتی کافی است؛ افراد با شناسنامه های جلد قرمز هم می توانند رای دهند.

کشف بیش از ۲هزار ماینر
در استان گلستان
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت : تاکنون ۲۰۳ مرکز غیرمجاز رمز ارز در استان شناسایی شد که از این تعداد ۲۰۷۳ دستگاه رمز  ارز غیر مجاز کشف شده است که توان مصرفی آنها بیش از ۲۷۰۰ کیلووات در ساعت است.به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق گلستان؛ سید احمد موسوی گفت : از این تعداد ۱۱۵ مرکز آن خانگی ، یک مورد عمومي، ۳۹ مورد کشاورزی ،۳۱ مورد صنعتی و ۱۷مورد از تعرفه سایر مصارف استفاده می نموده اند. وی افزود : همچنین با هماهنگی با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و تعزیرات حکومتی استان، ۱۵۰۰مورد از دستگاه‌های غیر مجاز رمز ارز  کشف و امحاء گردید.موسوی اضافه کرد :  استفاده غیرمجاز از انرژی برق جهت تولید رمز ارز ضمن افزایش فشار به شبکه برق باعث خسارت به شبکه توزیع برق و لوازم مشترکان خواهد شد. ‌مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود : اطلاعات مشترکانی که از طریق داده کاوی شرکت توزیع نیروی برق استان مشکوک به استخراج رمز ارز یا برق غیرمجاز هستند توسط پلیس امنیت اقتصادی رصد می‌شود.

بررسی توسعه شبکه فیبر مخابرات در شهر سنگدوین علی آباد کتول
 در دیدار رییس اداره مخابرات شهرستان علی آباد کتول با شهردار سنگدوین، وضعیت توسعه شبکه فیبر در این شهرستان بررسی شد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، در دیدار مهندس جواد صفرنژاد با مهدی مرعشی شهردار شهر سنگدوین ، ضمن تشریح اقدامات مخابرات در جهت توسعه زیرساخت ها افزود: توسعه شبکه فیبر نوری از برنامه های الویت دار مخابرات در شهرستان علی آبادکتول بوده و با تلاش های انجام شده در مناطق مختلف این شهرستان در حال اجرا ست. رییس اداره مخابرات شهرستان علی آبادکتول با تاکیید بر همکاری بیشتر دستگاههای مرتبط در راستای رفع موانع توسعه شبکه فیبر نوری از شهردار سنگدوین در این خصوص تقاضای همکاری نمود.

اجرای مانور کیفیت سنجی ارتباطات سیار در مخابرات منطقه گلستان
  مانور کیفیت سنجی ارتباطات همراه اول در مخابرات منطقه گلستان انجام شد . به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، مهندس مهدی یزدانی با اعلام این خبر گفت : مانور کیفیت سنجی ارتباطات سیار با هدف اطمینان از تامی ارتباط پایدار در ایام انتخابات برگزار که با انجام تست در شاخص ها لینک ، تجهیز و پاور تمامی موارد تست و بصورت موفقیت آمیز اجرا شد . این مانور که با حضور مدیر کل فناوری اطلاعات استان ، مدیر فناوری اطلاعات استانداری گلستان ، نماینده اداره کل پدافند غیر عامل و سازمان تنظیم مقررات برگزار شد ، کیفیت سنجی لازم انجام و آمادگی حداکثری برای  برقراری ارتباط پایدار و زمینه برای انتخابات مناسب بر بستر ارتباطات سیار همچون گذشته  وجود داشته و ارتقاء یافته است .

تجلیل از بازنشستگان سال 1402 مخابرات منطقه گلستان
  در جلسه ای با حضور مدیر مخابرات منطقه گلستان از بازنشستگان سال 1402 تجلیل شد
.به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان در جلسه ای که با حضور دکتر غلامعلی شهمرادی برگزار شد ،از 34 تن از همکاران بازنشسته سال 1402 تجلیل شد . مدیر مخابرات منطقه گلستان ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای همکاران بازنشسته در طول سالهای خدمت گفت: بازنشستگان ما سرمایه های بسیار ارزشمندی ستند و ما قدردان زحمات آنها هستیم و برنامه ریزی شده است  درجهت بهبود روند کارها از تجربه های آنها استفاده شود .

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه