روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۲۱ خرداد - شماره 4611

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای اعلام کرد؛

ثبت ۶۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد خودرو در محورهای آذربایجان شرقی


  لیلا پاشائی:  معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: تردد بیش از ۶۷ میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو طی دو ماه اول سال ۱۴۰۳ در محورهای مختلف استان آذربایجان شرقی ثبت شد.
جواد عبدی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۹۸ دستگاه تردد شمار آنلاین در محورهای مختلف استان این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته  ۳ درصد افزایش داشته است.
معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای آذربایجان شرقی افزود: از کل تردد ثبت شده ۱۲ درصد مربوط به  وسایل نقلیه سنگین و ۸۸ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است.
عبدی اضافه کرد: در این مدت تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان  برابر با ۳ میلیون و ۸۶۰ هزار و تعداد وسیله نقلیه خروجی نیز برابر با ۳ میلیون و ۷۸۵ هزار دستگاه خودرو بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل در آمار ورودی  افزایش ۵ درصدی و در آمار خروجی افزایش ۲ درصدی را نشان می دهند.
عبدی، پرترددترین محورهای استان در این بازه زمانی را به ترتیب محور رفت و برگشت کنار گذر جنوبی شهید کسایی ( باسمنج -  تبریز ) و  ( تبریز - باسمنج )، محور رفت و برگشت ایلخچی - تبریز، محور رفت و برگشت تبریز - صوفیان، محور رفت و برگشت آذرشهر - ایلخچی و محورهای تبریز - خواجه و سهند - تبریز برشمرد. 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه