روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۲ يکشنبه ۱۵ بهمن - شماره 4541

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد؛

واریز پاداش پایان خدمت ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر به‌زودی


  رئیس سازمان برنامه و بودجه از تأمین اعتبار پاداش پایان خدمت ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر خبر داد. به گزارش کائنات، داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه خود در  فضای مجازی نوشت: تخصیص ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار باقی‌مانده از مجموع ۳۳ هزار میلیارد تومان پاداش پایان خدمت ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر تا پایان سال ۱۴۰۱، انجام شد و تا چند روز آینده به حساب ایشان واریز خواهد شد.

افزایش منابع و رشد
مشتریان حقیقی و حقوقی
در شعب بانک شهر
  بانک شهر طی 2 سال گذشته، با اتکاء به دانش و توان نیروهای جوان و توانمند شبکه شعب خود توانسته اقدامات مهمی مانند: «افزایش منابع شعب بانک»، «افزایش مبلغ ضمانت نامه‌های صادره»، «رشد مشتریان حقیقی و حقوقی»، «کاهش نسبت هزینه اداری به کارمزد دریافتی» و ... را به دست بیاورد.
به گزارش کائنات؛ بانک شهر با قرار دادن اصول حرفه ای بانکداری در صدر اقدامات خود و بالابردن دانش بانکی کارکنان شبکه شعب توانسته ضمن به دست آوردن موفقیت های چشمگیر، عملکرد این بانک در میان بانک های کشور را ارتقاء دهد. معاونت شعب این بانک همچنین طی 2 سال توانسته دستاوردهایی همچون: «افزایش 74 درصدی منابع»، «افزایش 253 درصدی منابع بدون هزینه»، «افزایش 194 درصدی مبلغ ضمانت نامه های صادره»، «افزایش 63 درصدی مبلغ اعتبار اسنادی های گشایش شده»، «کاهش نرخ بهره‌ای پول»، «کاهش نسبت هزینه اداری به کارمزد دریافتی»، «افزایش نسبت سود دریافتی به سود پرداختی از 94 درصد به 130 درصد»، «افزایش 22 درصدی مشتریان حقیقی و 26 درصدی مشتریان حقوقی» و ... را به ثبت برساند. همچنین با توجه به اصول مشتری مداری و بهینه سازی شبکه شعب در راستای تکریم بیش از پیش مشتریان، اقدام به افتتاح 10 شعبه و 11 باجه در محل های جدید در سطح کشور کرده است. بازسازی و بهسازی شبکه شعب بانک شهر نیز با جلوگیری از اعمال سلیقه، توجه به ضوابط، معیارها و الگوسازی ساختمان های بانک، در اولویت قرار گرفتن نحوه خدمت رسانی به مشتریان در حال انجام است.

در ۱۰ ماه ابتدایی امسال صورت گرفت؛
پرداخت بالغ بر ۸۷ هزار فقره وام ازدواج در بانک تجارت
  بانک تجارت تا پایان دی‌ماه امسال با پرداخت بیش از ۸۷ هزار فقره وام ازدواج و ۷۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
به گزارش کائنات و به نقل از روابط‌عمومی بانک تجارت، این بانک در دهمین ماه از سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۷۵۱ فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کرد و مجموع پرداختی‌ها در این سرفصل از ابتدای سال تا پایان دی‌ماه را به ۸۷ هزار و ۴۵۵ فقره رساند. بانک تجارت همچنین در راستای اجرای قانون حمایت از فرزندآوری، در دی‌ماه سال جاری، تعداد ۱۰۲۴۶ فقره تسهیلات پرداخت کرد و به این ترتیب تعداد پرداختی‌ها در این بخش تا پایان دی‌ماه، به ۷۰ هزار و ۸۶۹ فقره بالغ شد. بر اساس این گزارش، در حال حاضر ۱۷ هزار و ۶۷۴ نفر از متقاضیان تسهیلات ازدواج و ۵۰ هزار و ۲۰۶ نفر از متقاضیان تسهیلات فرزندآوری در نوبت دریافت این تسهیلات هستند که با تکمیل مدارک مورد نیاز به نوبت وام خود را دریافت خواهند کرد

افزایش سرمایه بیمه آسیا
تصویب شد
 سرمایه شرکت بیمه آسیا از ۳۱۰۰ میلیارد تومان به ۳۵۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. به گزارش کائنات، مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بیمه آسیا با مشارکت حداکثری سهامداران رسیمت یافت و برگزار شد.  سرمایه شرکت از ۳۱۰۰ میلیارد تومان به ۳۵۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. این افزایش سرمایه از محل سود انباشته و در راستای اصلاح ساختار مالی، افزايش ظرفيت قبولی ريسک و افزايش ظرفيت مجاز و نگهداری سهم انجام شد.

با طرح نسیم آینده
تا 3 میلیارد ریال وام ارزان‌قیمت قرض‌الحسنه دریافت کنید
 بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و ارتقای خدمت‌رسانی به طیف گسترده و متنوع مشتریان خود، نسبت به پرداخت تسهیلات در قالب طرح اعتباری «نسیم آینده»، اقدام نموده است.
به گزارش کائنات، در طرح جامع «نسیم آینده»، انواع مشتریان بانک آینده شامل: اصناف، دارندگان پایانه فروش، کسب‌وکارهای کوچک، کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها و سایر مشتریان می‌توانند با شرایط ویژه و ارزان‌قیمت و در قالب وام قرض‌الحسنه تا سقف 3 میلیارد ریال، تسهیلات دریافت کنند. این تسهیلات با نرخ کارمزد 4 درصد و تسهیلات مرابحه با نرخ 11 و 23 درصد بر اساس عملکرد موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه و کوتاه‌مدت ویژه طرح «نسیم آینده» اعطا می‌گردد. متقاضیان محترم می‌تواند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به شعب بانک آینده در سراسر کشور مراجعه یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک آینده به‌شماره 27663000-021 تماس حاصل فرمایند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه