روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۱ بهمن - شماره 4539

استاندار مازندران مطرح کرد:

رفع مشکل افت ولتاژ برق واحدهای تولیدی محمودآباد، آمل و نور

  آیین آغاز عملیات اجرایی خط انتقال نیروی برق ۴ و ۶ مداره تغذیه کننده ایستگاه 63/230 کیلوولت شهرستان محمودآباد به ارزش ۱۰۰۰میلیارد تومان همزمان با بیستمین سفر شهرستانی دکتر حسینی پور استاندار مازندران و با حضور دکتر علیزاده، فرماندار این شهرستان و دکتر موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان برگزار شد.
استاندار مازندران در جریان بیستمین سفر شهرستانی به محمودآباد، گفت: هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح خط انتقال برق ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان اختصاص یافت که با اجرای آن، مشکل افت ولتاژ برق واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان های محمودآباد، آمل و نور رفع می شود. ‎
دکتر سیدمحمود حسینی پور در آیین آغاز عملیات خط انتقال ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان همزمان با سفر شهرستانی به محمودآباد، اظهار کرد: اجرای این طرح مهم و عظیم، ارتقای توان از ۳۰ مگاوات به هزار و ۶۰۰ مگاوات را برای مناطق هدف به همراه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه طرح خط انتقال ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان در دهه ۹۰ باید اجرایی می‌شد، اما محقق نگردید، افزود: سیاست دولت سیزدهم اجرای طرح های مهم و برزمین مانده است که این طرح نیز در راستای اهداف کلان دولت، امروز آغاز شد.
استاندار مازندران از رفع مشکلات برق استان در دولت آیت الله رئیسی خبر داد و یادآورشد: برای رسیدن به برق پایدار و شرایط مطلوب در مازندران، ۴۸ طرح برق رسانی با فایناس چینی اجرایی می‌شود.
دکتر حسینی پور بودجه اختصاص یافته برای اجرای طرح خط انتقال برق ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان را هزار میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانبندی این طرح تا خرداد ۱۴۰۳ اجرایی و وارد مدار می گردد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه