روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ يکشنبه ۱۹ شهريور - شماره 4441

بازدید مدیرکل دفتر حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب از طرح های آبفا آذربایجان شرقی؛

مشکل کم آبی قسمتی از کلانشهر تبریز به شکل جهادی و شبانه روزی رفع شد

کائنات| آذربایجان شرقی – پاشایی : مدیرکل حراست شرکت مهندسی آبفای کشور از طرح های در حال اجرا، تاسیسات و پروژه های انجام شده در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.
عرب نژاد مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آبفای کشور، خانی مدیرعامل شرکت آبفا آذربایجان شرقی و مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آّبفای استان از مراحل مختلف پروژه های طرح جایگزین سد نهند و همچنین سایر تاسیسات شرکت بازدید کردند.
در این بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، گزارش کاملی از طرح ها، فرآیندها و فعالیت انجام شده در ۳ ماه گذشته توسط آبفا در کنترل مشکل تنش آبی در شمال و شمال شرق تبریز و سایر تاسیسات انجام شده در تبریز و استان را ارائه کرد.
محمد خانی تاکید کرد: همکاران شرکت آبفا استان با توجه به رسالت خطیری که در تامین آب شرب و دفع اصولی و بهداشتی فاضلاب دارند، همیشه و در همه شرایط پای کار هستند و در جریان مشکل آبی قسمتی از کلانشهر تبریز به شکل جهادی و شبانه روزی فعالیت مستمر داشتند که همین تلاش باعث شد در کمترین زمان ممکن مشکلات کم آبی رفع گردد.
در ادامه این بازدیدها، عرب نژاد ضمن عرض خداقوت و تشکر از زحمات مدیریت و پرسنل شرکت آبفای استان، ضمن اشاره به روحیه جهادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، چشم انداز روشنی را برای این شرکت ارزیابی و بیان کردند.
وی ادامه داد: انجام خدمت بی وقفه و پاسخگو بودن به درخواست های مردم اقدامی ارزشی و قابل تقدیر است و همه ما باید تلاش کنیم خدمات با کیفیت به مردم ارائه دهیم.
مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آبفای کشور همچنین خاطرنشان کرد: تامین خدمات و پاسخگویی به موقع موجب رضایتمندی مردم نسبت به  خدمات شرکت های آب و فاضلاب می گردد.
عرب نژاد، در خصوص این بازدیدها اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه های حراستی و امنیتی مجموعه تاسیسات و مخازن مادر صورت گرفته است.
وی مهم ترین نقش دفاتر حراست را ایجاد آرامش، امنیت و اعتماد در میان مجموعه کارکنان اعلام کرد و افزود: از جمله وظایف دفاتر حراست، شناسائی عوامل آسیب رسان و واحدهای آسیب پذیر می باشد و در این راستا لازم است که مدیران همکاری تنگاتنگی با مدیران حراست شرکتها داشته باشند.

معاون وزیر نفت:
ایلام یکی از استان های پرافتخار کشور است
کائنات|معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: ایلام یکی از استان های پر افتخار کشور است که هم در زمان جنگ تحمیلی نقش آفرینی کرد و هم امروزه مردم آن در خدمات رسانی به زائرین اربعین سنگ تمام می گذارند.
به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام؛ دکتر مجید چگنی افزود: ایلام دژ مستحکم کشور است و در دوران دفاع مقدس حماسه های بی نظیری آفرید و امروزه در همه زمینه ها از انقلاب و آرمان های نظام  پاسداری می کند.
وی یاد و خاطره شهدای عزیز و پر افتخار این استان را گرامیداشت و اظهار داشت: همکاران ما در پالایشگاه گاز ایلام و شرکت گاز استان با راه اندازی چندین موکب در شهرهای چوار ، ایلام، چرداول و صالح آباد در کنار مردم عزیز این استان مشغول خدمات رسانی به زائرین اربعین هستند. معاون وزیر نفت تأکید کرد: کارکنان پالایشگاه گاز ایلام و شرکت گاز استان علاوه بر اینکه در سنگر تولید و رونق اقتصاد ملی به کشور خدمت می کنند، حضور فعالی در خدمت رسانی به زائرین اربعین دارند.
چگنی با بیان اینکه مرز مهران انتخاب اول زائران نسبت به سایر مبادی مرزی کشور است و باید خدمات رسانی در این استان بیشتر باشد، تصریح کرد: کارکنان شرکت گاز استان و پالایشگاه گاز ایلام تلاش می کنند با خدمات رسانی مناسب گوشه ای از دین خود را به این حماسه بزرگ ادا کنند.
وی اظهار داشت: شرکت ملی گاز ایران در بخش های دیگر از جمله تامین ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زوار اربعین، نصب و راه اندازی ۲ سردخانه و ۲ کارخانه یخ در مرز مهران و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران نیز فعال بوده است.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه