روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۴۰۲ چهارشنبه ۳ خرداد - شماره 4366

سوء‌تفاهم برای صحنه‌ای در ترکیه؛

«قهوه ترک» نیامده حاشیه‌ساز شد

 سریال پلیسی «قهوه ترک» با بازی حامد بهداد که اعلام‌شده پخش آن از اوایل خرداد ماه در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود، پس از انتشار تیزر با حاشیه‌هایی همراه شده که حالا توضیح پلتفرم پخش‌کننده را به همراه داشته است.
سریال «قهوه ترک» قرار است از امروز ـ چهارشنبه ـ سوم خرداد ماه پخش خود را آغاز کند و پیش از انتشار با حاشیه‌ای در ارتباط با تیزر مواجه شده است که پلتفرم را وادار به ارائه توضیحاتی کرده است.
بر این اساس پلتفرم فیلم‌نت در مطلبی درباره تیزر منتشرشده از سریال «قهوه ترک»، آورده است:
«انتشار تیزری از سریال «قهوه ترک» محصول جدید فیلم‌نت که هنوز پخش آن آغاز نشده است، باعث برخی برداشت‌ها از فضای کلی سریال شده که بدین‌وسیله اعلام می‌شود سریال «قهوه ترک» در ترکیه ضبط‌شده و هیچ‌کدام از صحنه‌های آن در ایران نبوده است.
همچنین تیزر منتشرشده مربوط به صحنه‌ای است که در ترکیه و با حضور عوامل ترکی ضبط شده است و فضای آن کلیت سریال را نمایندگی نمی‌کند.
سریال «قهوه ترک» که به‌زودی پخش آن با مجوزهای نهادهای ذیربط آغاز می‌شود، با فیلمنامه‌ای ثبت شده و مجوزدار ساخته شده است و یکی از سریال‌های باکیفیت و با استانداردهای شبکه نمایش خانگی خواهد بود.»
بر اساس این گزارش، حامد بهداد، سارا رسول‌زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولیزادگان، امیر نوروزی، بهاره کیان‌افشار و شاهرخ فروتنیان از جمله بازیگران سریال «قهوه ترک» هستند.
فیلمنامه این مجموعه توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش درآمده است. نغمه ثمینی پیشتر همراه با حسن فتحی نگارش سریال «شهرزاد» را عهده‌دار بود و رضایی‌راد هم که بیشتر در حوزه نمایشنامه‌نویسی فعالیت دارد، در فیلمی به کارگردانی سیروس حسن پور با نام «چوپان دروغگو» با ثمینی همکاری داشته است.
«قهوه ترک» به تهیه‌کنندگی محمد شایسته و کارگردانی علیرضا امینی ساخته شده است. امینی چند سال قبل سریال «تعطیلات رویایی» را برای پخش در نوروز ۱۳۹۷ تلویزیون ساخت.

«بازگشت» مهدویان با «زخم کاری۲» به نمایش خانگی
 فیلمبرداری فصل دوم سریال «زخم کاری» با نام «بازگشت» آغاز شد.
به گزارش روابط‌ عمومی سریال، تولید فصل دوم «زخم کاری» با نام «بازگشت»، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان کلید خورد.
‌در فصل جدید «زخم‌کاری» با عنوان «بازگشت» علاوه بر حضور بازیگران فصل قبل، از جمله: جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی، بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه، اضافه شده‌اند.
فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به‌ قلم گروهی از نویسندگان، شامل: میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است.
چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» بازی می‌کنند.
فصل دوم سریال «زخم کاری» برای پخش اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» تولید می‌شود.

حمید نعمت‌الله متقاضی ساخت «بُت» شد
 حمید نعمت‌الله چهار سال پس از ساخت فیلم «قاتل و وحشی» پروژه تازه‌اش را جلوی دوربین می‌برد.
«بت» نام فیلم تازه حمید نعمت‌الله است که سازنده «رگ خواب» برای پروانه ساخت این فیلم اقدام کرده و قصد دارد آن را تابستان امسال جلوی دوربین ببرد.
«قاتل و وحشی» آخرین فیلم حمید نعمت‌الله که بعد از چهار سال همچنان اجازه نمایش ندارد به تازگی مجوز پخش در خارج از کشور را گرفته پیش‌بینی می‌شود بزودی در یکی از فستیوال‌های بین‌المللی رونمایی شود. فیلم‌های سینمایی «بوتیک»، «رگ خواب»،«آرایش غلیظ» از جمله کارهای سینمایی این فیلم ساز است که سریال تلویزیونی «وضعیت سفید» را هم ساخته است.

«چارتار» در تهران و شهرستان‌ها به روی صحنه می‌رود
 گروه موسیقی «چارتار» به‌زودی در خرداد ماه در تهران و شهرستان‌ها به روی صحنه می‌رود.
کنسرت گروه موسیقی «چارتار» پنجشنبه (چهار خردادماه ) در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۱:۱۵ در تالار پتروشیمی تبریز، دوشنبه (هشت خرداد ماه) در دو سانس ۱۸ و ۲۱ در تالار مرکزی موسیقی رشت و سه‌شنبه ۱۶ خردادماه در دو سانس ۱۹:۴۰ و ۲۲:۴۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه می‌رود.  گروه موسیقی «چارتار» در سال ۱۳۹۰ توسط آیین احمدی‌فر، آرش فتحی، آرمان گرشاسبی و احسان حائری تشکیل شد. این گروه موسیقی در ژانرهای پاپ، سنتی و فیوژن فعالیت می‌کند و تاکنون آلبوم‌های از جمله «باران تویی»، «جاده می‌رقصد» و «دریا کجاست» را منتشر کرده‌اند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه