امام جمعه تبریز:
انتظارات مردم از دولت سیزدهم به حق است
تبریز – لیلا پاشایی: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به عملکرد خوب دولت سیزدهم در هشت ماه گذشته، گفت: مردم بین شرایط کنونی و قبل از دولت تفاوت قائل هستند اما انتظارات آنها از دولت انقلابی و جهادی به حق بالاست که نیازمند سرعت عمل و جدیت در حل مشکلات معیشتی است.
سید محمدعلی آلهاشم در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی برگزار شد، افزود: توفیق در واردات واکسن، مهار اوجگیری کرونا، پرداخت بدون تأخیر حقوق و مزایای کارکنان و موفقیت در دیپلماسی منطقهای و بینالمللی و رساندن میزان صادرات نفت به یک و نیم میلیون بشکه از جمله خدمات دولت سیزدهم در هشت ماه گذشته است. وی با اشاره به تجارت خارجی ۱۰۰ میلیارد دلاری دولت و پرداخت بدهیهای خارجی، ادامه داد: دولت سیزدهم به دنبال استقراض از بانک مرکزی نرفته و تا حدود زیادی هم تحریمها را دور زده و در مذاکرات رفع تحریم فعالانه وارد شده، در جهت اصلاح بودجه و نظام بانکی و بهبود فضای کسب و کار تلاش کرده است.
حجت الاسلام آلهاشم با اشاره به اعتراضات مردم نسبت به گرانی آرد ادامه داد: دولت باید قبل از انجام چنین تغییری با کارخانه ها و تشکلهای مربوطه جلسات کارشناسی تشکیل میداد تا مردم در مورد مدل کار و جبران آن توجیه میشدند؛ باید با مردم صحبت و بستههای حمایتی در مورد مشکلات موجود را پیشبینی کرد.
وی با اشاره به افزایش ناگهانی قیمت ماکارونی نیز گفت: تخلف چند کارخانه ماکارونی در روزهای اخیر با عدم عرضه به بازار، صادرات ماکارونی با آرد یارانهای و فروش آرد یارانهای به نرخ آزاد توسط دلالان، نرسیدن یارانههای گندم و آرد به سفرههای مردم و قاچاق آنها، شکاف زیاد قیمتی با دیگر کشورها و عدم افزایش قیمتها با وجود رشد قیمتهای جهانی را از جمله دلایل افزایش قیمت برشمرد. امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به شرایط مهم اخلاق در مسوولان و مدیران، گفت: اکثر مشکلاتی که برای مدیران ایجاد می شود به دلیل وجود اطرافیان ریا کارف مبالغه گو و سخن چین است که باید مراقب این افراد باشند.
وی با بیان اینکه این میزها و سمت ها به هیچ کس وفا نکرده، ادامه داد: یکی از صفات بد در مدیر کبر، غرور و خودپسندی است، بهترین مدیر فردی است که هرچه مسولیتش ارتقا یابد تواضعش نیز بیشتر شود.
مدیر مخابرات منطقه گلستان:
کد #2020* مخابرات راهی برای دریافت خدمات فوری غیر حضوری
مدیر مخابرات منطقه گلستان کد دستوری #2020* را راهی آسان برای دریافت خدمات فوری غیر حضوری مخابرات دانست .دکتر غلامعلی شهمرادی با اشاره به اینکه سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری برای رفاه حال مشتریان راه اندازی شده است ، با معرفی کد دستوری #2020* آنرا راهی برای دریافت خدمات فوری غیر حضوری دانست که مشتریان می توانند از طریق تلفن همراه خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.وی با تاکید بر اینکه این کد دستوری در بخشهای تلفن ثابت و اینترنت خدمات متعددی را ارائه می دهد گفت : در بخش تلفن ثابت ، ثبت خرابی و پیگیری آن ، پیگیری ثبت نام تلفن ثابت و اعلام صورتحسابهای میان دوره و پایان دوره تلفن ثابت و در بخش اینترنت ، خرید ترافیک، دریافت مانده اعتبار و تغییر رمز پنل کاربری از جمله خدماتی است که مشتریان به آن دسترسی داشته و می توانند از آن بهره مند شوند.مدیر مخابرات منطقه گلستان خرید ترافیک اینترنت برای مشتریان باند پهن شرکت مخابرات ایران را از خدمات بسیار ارزشمند استفاده از کد دستوری #2020* دانست و به مشتریان توصیه کرد از طریق تلفن همراه و شماره گیری کد دستوری #2020* از امکانات آن بهره مند شوند.