طرح شمیم خدمت در قم اجرا شد
کمیته امداد استان قم در طرح مشترکی با اوقاف و امور خیریه استان با عنوان شمیم خدمت، سطح معیشت و اشتغال و توانمندسازی طلاب، خادمین امامزاده ها و مددجویان کمیته امداد را بالا می برند.
به گزارش کائنات، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف همکاری مشترک این نهاد و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برای ارتقاء سطح معیشت و اشتغال مددجویان کمیته امداد، طلاب و خادمین امامزاده های استان و توانمندسازی آنها در استان قم اجرا می شود. وی پشتیبانی از تولید را وظیفه همه مسئولان کشور دانست و افزود: راهبرد کمیته امداد استان قم برای اجرای این طرح، آسان سازی و سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان و حمایت و راهبری آنها تا فروش محصولات و کسب سود برای آنها است. میرشکار لزوم احیا و بهره برداری از اراضی و اماکن موقوفه را به عنوان یکی از موانع کمبود فضای آموزشی و کارگاهی عنوان و تصریح کرد: از این اماکن برای ایجاد مجتمع های کارگاهی، گلخانه ای و خدماتی رفاهی می توان بهره برد که در این طرح از تعهدات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان است.
تقدیر از سیم بانان مخابرات منطقه گلستان به مناسبت روز جهانی سیم بان
در روز جهانی سیم بان ، از سیم بانان مخابرات منطقه گلستان تقدیر شد.دکتر غلامعلی شهمرادی با حضور درسطح شهرستان گرگان ، از سیم بانان مشغول فعالیت تجلیل وبا هدیه ای از زحمات آنان قدردانی کرد.
به گزارش کائنات، مدیر مخابرات منطقه گلستان که در حاشیه این دیدارها سخن می گفت : ضمن تبریک روز سیمبان به تمامی فعالان این بخش افزود: تلاش در جهت رفع خرابی و برقراری ارتباط مخابراتی از فرآیندهای بسیار مهم است که رضایت مشتریان را در پی دارد و می بایست با دقت فراوان و در اسرع وقت صورت گیرد.وی با تقدیر از زحمات سیم بانان مخابرات منطقه گلستان ، کسب رضایت مشتریان را تا حد زیادی به فعالیت آنها وابسته دانست و گفت : با برنامه ریزی های انجام شده در خصوص کاهش زمان رفع خرابی وبرقراری ارتباط تلفن مشترکان ، امیدواریم با تعهدی که در سیم بانان مخابرات استان دیده می شود رفع خرابی ها در کوتاهترین زمان انجام شود.دکتر غلامعلی شهمرادی رضایت مشترکان را اولویت مهم مخابرات منطقه گلستان دانست و قدردانی از کارکنان دست اندرکار در جلب رضایت مشتریان را مهم ارزیابی کرد وافزود: نتیجه فعالیتهای کارکنان به طور قطع به مجموعه مخابرات منطقه برخواهد گشت و موجب توسعه بیش از پیش صنعت مخابرات و افزایش کیفیت شبکه و بروزرسانی محصولات وسرویسهای مخابراتی می شود.
در اولین جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه گلستان انجام شد؛
بررسی رفع موانع احتمالی در ارائه خدمات با کیفیت مخابراتی
دکتر غلامعلی شهمرادی که در اولین جلسه شورای مدیران در سال جدید سخن می گفت با اشاره به استفاده بیش از پیش مردم از اینترنت در شرایط کنونی گفت:ارایه خدمات متناسب با درخواست مشتریان باید اولویت داشته و اگر موانعی در راه ارایه خدمات و تولید محصولات و سرویسهای جدید است باید با درایت مدیران برطرف شود.
به گزارش کائنات، مدیر مخابرات منطقه گلستان تاکید کرد توسعه مخابرات در استان با برنامه ریزی دقیق در حال اجراست و در سال جدید ارتباطات مخابراتی با کیفیت تری در اختیار مردم استان قرار خواهد گرفت.وی افزود:با توجه به افزایش هزینه ها ، تمرکز بر افزایش درآمد در سال جدید باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و نسبت به شناسایی منابع درآمدی جدید دستورات لازم را صادر کرد. دکتر غلامعلی شهمرادی همچنین برتشکیل کمیته ای با هدف کاهش لا وصولی واخذ مطالبات از مشترکان و سازمان ها تاکید کرد و افزود: باجذب مطالبات می توانیم نسبت به اجرای برنامه های بیشتر درجهت توسعه مخابرات و پرداخت مطالبات بازنشستگان اقدام نماییم .مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید برانجام بازدیدهای دوره ای وسرویس تجهیزات مخابراتی در مراکز و نگهداری از امکانات گفت : این مسئله باعث کاهش خرابی ها ودرنتیجه ارائه سرویسهای با کیفیت به مشترکان خواهدشد که افزایش رضایت مردم را در برخواهد داشت .در پایان این جلسه محورها و اهداف مخابرات منطقه گلستان در سال 1400 مطرح و برنامه ریزی های لازم برای تحقق آنان در زمان در نظر گرفته انجام شد.
تقدیر مدیر مخابرات منطقه گلستان از رتبه های برتر در ارزیابی مناطق مخابراتی
بخشهای مختلف مخابرات منطقه گلستان در ارزیابی بین مناطق مخابرات حائزرتبه برتر کشوری شدند.مدیریت دفتر مدیر ، مدیریت منابع انسانی ، اداره بازرسی ور سیدگی به شکایات و اداره تدارکات و خدمات بخشهایی بودند که در ارزیابی انجام شده بین مناطق مخابراتی رتبه برتر کسب کردند. به گزارش کائنات، علی اصغر زرگز رئیس اداره روابط عمومی با اشاره به اینکه ارزیابی های انجام شده توسط شرکت مخابرات ایران انجام می شود افزود: با برگزاری جلسه ای از محمدرضا اخوت مدیر دفتر مدیر ، سیدیعقوب مفیدی مدیر منابع انسانی ، منصور ضابط رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات و مرتضی حشکوهی رئیس اداره تدارکات و خدمات مخابرات منطقه گلستان تقدیر شد.