اقتصاد
شعبه ماهشهر بیمه رازی، با اتخاذ استراتژی هوشمندانه “ نقدفروشی” و تمرکز بر بازارهای کمریسک، موفق شد در سال گذشته 120 درصد از اهداف فروش خود را محقق کند و نرخ وصول حق بیمه را به نزدیکی 100 درصد برساند. این عملکرد درخشان، که با رضایت چشمگیر بیمه گذاران همراه بوده، جایگاه ویژهای را برای این شعبه در شرکت بیمه رازی رقم زده است. به گزارش کائنات، شعبه ماهشهر در چهارمین جشنواره فروش این شرکت با 98 درصد حق بیمه وصولی در بیمهنامههای آتشسوزی، عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت. این موفقیت نتیجه رویکردی متمرکز بر کیفیت و تلاشهای مستمر نمایندگان و کارکنان این شعبه است که منجر به ارتقای حسن شهرت بیمه رازی در منطقه شده است. محسن قاضی، مدیر شعبه ماهشهر بیمه رازی، در تشریح دلایل این موفقیت بیان داشت: تمامی تلاشهای ما و شبکه فروش، بر پایه سیاستهای ابلاغی مدیرعامل محترم، به ویژه حضور در بازارهای کمریسک، استوار بوده است. این رویکرد هوشمندانه باعث شد تا در سال گذشته، بدون داشتن پرتفوی درمان، حدود 120 درصد از هدف فروش خود را محقق کنیم؛ دستاوردی که نشان از کارایی و اثربخشی استراتژیهای اتخاذ شده دارد. قاضی با اشاره به نقش جشنوارههای فروش، گفت: جشنوارهها همواره به عنوان یک عامل انگیزشی قدرتمند برای شبکه فروش عمل کردهاند. از زمان حضور دکتر حجتی در رأس مدیریت بیمه رازی، شاهد برگزاری جشنوارههای متنوعی بودیم که هم از نظر گستردگی رشتههای بیمهای و هم در پرداخت پاداشها، عملکرد عالی داشتهاند. این موضوع، قدردانی ویژه ما را از مدیرعامل محترم به همراه داشته است. یکی از نقاط قوت و کلیدی شعبه ماهشهر، تمرکز بر “ نقدفروشی” است. این شعبه با نرخ وصول حق بیمه نزدیک به 100 درصد در دو سال و نیم فعالیت، نشان داده که نقدفروشی یک ضرورت برای پایداری و رشد شرکت است. قاضی در این خصوص توضیح داد: بیمه بدون وصول حق بیمه، صرفاً ایجاد تعهد برای شرکت است و عدم وصول حق بیمه موجب لاغر شدن شرکت میگردد و میتواند در بخشهایی مانند سرمایهگذاری و پرداخت خسارت مشکلساز شود.